Gå til innhold
Hundesonen.no

Skvettlapper til Snusken


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Hei, nå er jeg veldig lei av gjørme og sjit. Noen som vet av passende skvettlapper til Snusken? Går jo ikke an å være utenfor døra uten at han er søkkblaut og skitten på sekunder for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Gud bedre så fin Snusken skal bli :)

Det ser ****** ut, men det er vel det eneste som funker...

Forsåvidt om de har rosa? men de skriver:

• I høy, våt snø kan det være behov for en undertrøye for å bevare brystpartiet tørt.

Så jeg får inntrykk av at det ikke er så vanntett, mer for å holde varmen?

Jeg får nok som Krutsi antyder kanskje infiltrere miniatyrmiljøet og skalere opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt om de har rosa? men de skriver: • I høy, våt snø kan det være behov for en undertrøye for å bevare brystpartiet tørt. Så jeg får inntrykk av at det ikke er så vanntett, mer for å holde varmen? Jeg får nok som Krutsi antyder kanskje infiltrere miniatyrmiljøet og skalere opp noe.

For å infiltrere miniatyrmiljøet, så er nok et slikt dekken, samt sko det du behøver ;) Da er det ingen som klarer å se forskjell :lol:

il_570xN.191593340.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hurtta har jo heldekkend regndress og varmedesss til å ha inni evnt. Fikk ikke sett på linken oppi her pga jeg er på mobil.

Ja Hurtta var jo litt likanes men hvordan er det med tissefanten og kjønn på disse? Snusken blir nok aldri like fryktinngytende som den baconfriserte bisken på bildene der da men men..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

For å infiltrere miniatyrmiljøet, så er nok et slikt dekken, samt sko det du behøver ;) Da er det ingen som klarer å se forskjell :lol:

il_570xN.191593340.jpg

Hehe der har vi den ja, bare lage hull til de store spisse ørene.. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke noen regndress om det ikke regner. Jeg fant en bedre løsning, og kjøpte en hund med lengre ben. Hvis det er søle-dammene som er problemet.

Jeg vet om en god dress som holder varmen inne og regnet ute, husker ikke hva den heter. Jeg legger den inn når jeg finner den. . Og det er hull under til lufting av nøtter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt om de har rosa? men de skriver:

• I høy, våt snø kan det være behov for en undertrøye for å bevare brystpartiet tørt.

Så jeg får inntrykk av at det ikke er så vanntett, mer for å holde varmen?

Jeg får nok som Krutsi antyder kanskje infiltrere miniatyrmiljøet og skalere opp noe.

Den er nok beregnet for å holde bikkjene/pelsen i orden i kratt og snø- men om snusken blir litt våt, så er han i allefall ikke dryppende med gjørme:) Jeg tenker litt på at en Schäfer i full pels kanskje vil omkomme av varme i en vanntett sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp denne!!!! Det er denne jeg mente!!!!

988_Vattert_regndekken__Pedigree_Perfection_6.jpg

Dette regndekkenet er er vattert med varmeisolerende poly-fyll som gir et komfortabelt og varmt dekken. Laget i nylon og er impregnert slik at den er vannavstøtende. Så når du har vasket den, er det lurt å impregnere den på nytt for at den skal beholde sin funksjon.

Den har hette. Åpning for kobbelet under hetten. Borrelås åpning/lukking under magen og foran på bryst. Enkelt å justere og har en helt super passform.

Farge: rød.

Vår nye produsent på dekken er fra Montreal i Canada, Pedigree Perfection. De har designet og produsert siden 1990 og er kjent for god kvalitet og solid håndtverk.

Hver modell er designet i samråd med veterinær og blir "testet på levende" hunder for å sikre hundens mobilitet. De bruker bare "stille" tekstiler, slik at også sensitive hunder som lett skremmes av dekken som "bråker" når de beveger seg, finner disse "trygge" å ha på seg.

Hvert plagg er designet for å være brukervennlig, slik at hunden får gjort sitt fornødne uten å søle til plagget. Alle dekkene er vaskbare i maskin og lages av samme materialer som brukes til menneskeklær.

Dette regndekkenet kommer i følgedende størrelser:

Måles fra nakkerot til halerot.

15 cm, 20 cm, 25 cm, 30 cm, 35 cm, 40 cm, 45 cm, 50 cm, 55 cm, 60 cm, 65 cm, 70 cm, 75 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp denne!! Det er denne jeg mente!!

988_Vattert_regndekken__Pedigree_Perfection_6.jpg

Dette regndekkenet er er vattert med varmeisolerende poly-fyll som gir et komfortabelt og varmt dekken. Laget i nylon og er impregnert slik at den er vannavstøtende. Så når du har vasket den, er det lurt å impregnere den på nytt for at den skal beholde sin funksjon.

Den har hette. Åpning for kobbelet under hetten. Borrelås åpning/lukking under magen og foran på bryst. Enkelt å justere og har en helt super passform.

Farge: rød.

Vår nye produsent på dekken er fra Montreal i Canada, Pedigree Perfection. De har designet og produsert siden 1990 og er kjent for god kvalitet og solid håndtverk.

Hver modell er designet i samråd med veterinær og blir "testet på levende" hunder for å sikre hundens mobilitet. De bruker bare "stille" tekstiler, slik at også sensitive hunder som lett skremmes av dekken som "bråker" når de beveger seg, finner disse "trygge" å ha på seg.

Hvert plagg er designet for å være brukervennlig, slik at hunden får gjort sitt fornødne uten å søle til plagget. Alle dekkene er vaskbare i maskin og lages av samme materialer som brukes til menneskeklær.

Dette regndekkenet kommer i følgedende størrelser:

Måles fra nakkerot til halerot.

15 cm, 20 cm, 25 cm, 30 cm, 35 cm, 40 cm, 45 cm, 50 cm, 55 cm, 60 cm, 65 cm, 70 cm, 75 cm

Hva hjelper det når mer enn det dekkenet dekker blir vått?

Regndress med potesokker er vel løsningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det når mer enn det dekkenet dekker blir vått?

Regndress med potesokker er vel løsningen :)

Nå vet jeg ikke hva du sikter til. Dette er ikke snakk om en hund som skal reise til månen, jeg er for at de skal kunne bevege seg, det blir ikke lett med kjeledress til hund... Men for all del, pakk den inn i en lignende drakt som dette:

Buzz+Lightyear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå vet jeg ikke hva du sikter til. Dette er ikke snakk om en hund som skal reise til månen, jeg er for at de skal kunne bevege seg, det blir ikke lett med kjeledress til hund... Men for all del, pakk den inn i en lignende drakt som dette:

Snusken beveger seg, garantert. Bare ta frem en ball det så glemmer han at han har på seg månedrakt. :banana:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...