Skafferstjerna Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Får vel presentere meg litt jeg også da Jeg heter Tonje og er en jente på 21 som bor i Sandnes. Jeg flyttet fra Bergen for snart ett år siden og hunden "min" bor igjen der med familien. Han er en dvergpuddel med navn Rambo på snart 4år. En liten ramp som prøver å leve opp til navnet sitt. Han har ikke puddelklipp. Nå bor jeg i kjelleren hos faren til kjæresten min, og han har 4 hunder av rasen Schipperke. Ellers på fritiden har jeg kaniner og driver med kaninhopping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen! Hvor i Sandnes bor du? (trenger ikke svare,jeg er bare nysgjerrig ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Håper du vil trives Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Er kaninperson jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen! Vi liker bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Hei, og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skafferstjerna Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Er kaninperson jeg og! Så kjekt! Bare for hobby eller holder du på med noe hopping eller utstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skafferstjerna Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Her ligger det bilder av min kjære Rambo: http://hundesonen.no/forum/topic/60845-dvergpuddelen-rambo/ Og en liten smakebit her=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Velkommen hit! Morsomt at han har så mange Schipperker, funderer selv litt på den rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts