Skafferstjerna Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Får vel presentere meg litt jeg også da Jeg heter Tonje og er en jente på 21 som bor i Sandnes. Jeg flyttet fra Bergen for snart ett år siden og hunden "min" bor igjen der med familien. Han er en dvergpuddel med navn Rambo på snart 4år. En liten ramp som prøver å leve opp til navnet sitt. Han har ikke puddelklipp. Nå bor jeg i kjelleren hos faren til kjæresten min, og han har 4 hunder av rasen Schipperke. Ellers på fritiden har jeg kaniner og driver med kaninhopping. Siter
LilleZara Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen! Hvor i Sandnes bor du? (trenger ikke svare,jeg er bare nysgjerrig ) Siter
Synnikken Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Håper du vil trives Siter
Ballong Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Er kaninperson jeg og! Siter
idaemiliee Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen! Vi liker bilder Siter
Skafferstjerna Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit! Er kaninperson jeg og! Så kjekt! Bare for hobby eller holder du på med noe hopping eller utstilling? Siter
Skafferstjerna Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Her ligger det bilder av min kjære Rambo: http://hundesonen.no/forum/topic/60845-dvergpuddelen-rambo/ Og en liten smakebit her=) Siter
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Velkommen hit! Morsomt at han har så mange Schipperker, funderer selv litt på den rasen. Siter
Recommended Posts