Guest LXT Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Fiiine kjæresten min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Ser ut som om han koser seg veldig Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Las Marsvin i staden for Marvin først eg Men ser i vert fall ut til at han kosar seg, og han er ein vakker modell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Marsvin ja Takk takk! Hadde det vært opp til han så hadde vi bodd i en snøhule. Og Ia, jeg tror nok han har noe ekstra til overs for deg altså. Men nå som det har vært løpetid rundt om her, så har jeg fått litt ekstra suss i ørene og sånn jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Flotte Marvin og fine bilder Tindra hvisker at dit vil hun gjerne være med Marvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Kjempefint og Marvin er så utrolig kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Herlig! Håper snart det ser slik ut her også. Det hvite på utsiden her er bare synsbedrag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Marvin tar gjerne med Tindra på en tour Marviniusen kan være kjekk å se på Marie, men bølle inni haha Neida han er ikke så værst han altså Sender herved litt snøspells i Snøfrost sin retning, så får vi håpe det ikke tar så lang tid før det kommer hos dere også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 For en herlig sti inn i skogen! Eventyrland jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Herlig! Så rimelig fornøyd ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Marvin er en kjekk gutt! Kjempe koselig med så masse fin snø - her i Bergen er det ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Han er jo bare helskjønn! Ser ut som han koser seg veldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Marvin vet å nyte godt snøvær Skulle ønske det bredte seg et hvitt teppe over hele landet så alle kunne fått! Denne dagen så var det så vakkert ute at jeg ikke hadde lyst til å gå hjem. Bildene ble litt blå, det var mye finere i virkeligheten. Men jeg ble så kald på hendene at jeg ikke orket å fikle med innstillingene mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Så fint dere har det! Endelig har det kommet snø til oss også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Ja endelig! Jeg håper det holder, det er lov å leve i håpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts