Marthe Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 What? Vi som er så skumle RL :angry: Etter et par byturer (eeeh, er Jessheim en by? ), singstar mm. så har du enda ikke fått på deg skumleryktet igjen Beklager! 1 Siter
Renate A Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Renate A Ble med 19-November 04 Først var jeg medlem på dyrenett.no, så startet Espen og hans daværende kjæreste nytt forum og jeg ble med dit, så startet de dette forumet som har hatt flere navn. Har vært litt innom canis.no nå og da, men liker meg ikke så kjempe godt, syntes vi har en mye bedre tone her inne og jeg har nok grodd fast her Siter
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Stemmer det! Var Heidi og Espen som starta opp. Det husker jeg godt. Jeg var også dyrenett-bruker en gang i gamledager Siter
Guest 2ne Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Etter et par byturer (eeeh, er Jessheim en by? ), singstar mm. så har du enda ikke fått på deg skumleryktet igjen Beklager! Jessheim har bystatus ja La du ikke merke til at det var en by altså? Og singstar, da burde du jo blitt skremt, sånn særriøst ass! Får vel bare bli enda mer purkete da.. Rett og slett.. Siter
Stine Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Jeg var også på dyrenett en stund Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Renate A Ble med 19-November 04 Først var jeg medlem på dyrenett.no, så startet Espen og hans daværende kjæreste nytt forum og jeg ble med dit, så startet de dette forumet som har hatt flere navn. Har vært litt innom canis.no nå og da, men liker meg ikke så kjempe godt, syntes vi har en mye bedre tone her inne og jeg har nok grodd fast her Er ikke de sammen igjen a? Hilsen Hundesonen Se-og-hør 2 Siter
tm100021 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Er ikke de sammen igjen a? Hilsen Hundesonen Se-og-hør Neida! Han er sammen med ei annen sonendame nå! Hilsen Hundesonen Her-Og-Nå 2 Siter
Marthe Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Jessheim har bystatus ja La du ikke merke til at det var en by altså? Og singstar, da burde du jo blitt skremt, sånn særriøst ass! Får vel bare bli enda mer purkete da.. Rett og slett.. Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Neida! Han er sammen med ei annen sonendame nå! Hilsen Hundesonen Her-Og-Nå Som tilfeldigvis begynner på C eller? *flir* Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Der kom jeg på igjen at Benedicte var vel den første "sonisen" jeg møtte, eller hun var vel "Caniser" da Det var i 2005 på NKK Bergen og jeg skulle debutere i kl.1 med Blaze. Og for de som kjenner meg nå så vet de hvor "inni meg selv" jeg er rett før jeg skal gjøre noe slikt Stakkars Benedicte som var så liten og søt i sin brune drakt og lange brune hår (ja jeg møtte noen andre før, men de teller ikke for de var i samme klubb som meg ) Siter
tm100021 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Som tilfeldigvis begynner på C eller? *flir* *nikke* Første her inne het jo Heidi og var dansk (tror jeg) og hadde schæfer! ( ) Siter
Margrete Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Får vel bare bli enda mer purkete da.. Rett og slett.. *ler* Selv ikke jeg har trua på at du kan klare å bli skumsle2ne i rl! Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Der kom jeg på igjen at Benedicte var vel den første "sonisen" jeg møtte, eller hun var vel "Caniser" da Det var i 2005 på NKK Bergen og jeg skulle debutere i kl.1 med Blaze. Og for de som kjenner meg nå så vet de hvor "inni meg selv" jeg er rett før jeg skal gjøre noe slikt Stakkars Benedicte som var så liten og søt i sin brune drakt og lange brune hår Whaaat Dette husker jeg ikke! Prøve jeg å kommunisere eller? Men jeg husker at jeg alltid spionerte på en dame med kelpie som jeg så overalt. Som blant annet trente kryp (med hunden altså) på NKK Bø en gang. Det må jo ha vært deg! *nikke* Første her inne het jo Heidi og var dansk (tror jeg) og hadde schæfer! ( ) Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Whaaat Dette husker jeg ikke! Prøve jeg å kommunisere eller? Men jeg husker at jeg alltid spionerte på en dame med kelpie som jeg så overalt. Som blant annet trente kryp (med hunden altså) på NKK Bø en gang. Det må jo ha vært deg! Ja du kom bort og hilste og greier. Og jeg var sånn ca bare høflig så det var ikke lange samtalen Og Blaze var 1 år den gang og hoppet og spratt rundt og jeg prøvde fortelle henne at det var helt unødvendig. Det var ikke lange samtalen akkurat men jeg husker det så godt for jeg fikk så dårlig samvittighet. Og ja det er vel bare jeg som driver trener brukøvelser i hall og har AK som jeg vet om Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 *ler* Selv ikke jeg har trua på at du kan klare å bli skumsle2ne i rl! Jeg tror ikke folk veit hvor kraftig filteret mitt er jeg Siter
Ia Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Ia Ble med 11 Feb 2006 Da var jeg ... 11. Som Loke sa - jeg er oppvokst på sonen 2 Siter
Kaja Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Husker jeg fant sonen da jeg bare hadde noen dager igjen før jeg skulle hente Cosmo! Forumvant som jeg er fra reptilforum og hesteforum tidligere så var det morsomt å finne enda et velfungerende forum, haha Husker jeg syns 2ne var kjempeskummel.. Sonen har hjulpet meg masse og jeg er veldig glad jeg falt over det for 2ish år siden 1 Siter
Siri Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Jeg tror ikke folk veit hvor kraftig filteret mitt er jeg Du har bare ikke skjønt at vi driver og tester hvor kraftig det er 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Du har bare ikke skjønt at vi driver og tester hvor kraftig det er Det er jeg ganske sikker på at dere ikke vil, det er mye stygge ting oppi der, skal jeg si deg Og nå passer det seg vel egentlig ikke å skrive at jeg syns det er rart at det er flere som syns jeg var skummel? *kremt* Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Jeg syns aldri 2ne var skummel, men Siri var litt Snille, søte Siri liksom. Siter
Margrete Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Og nå passer det seg vel egentlig ikke å skrive at jeg syns det er rart at det er flere som syns jeg var skummel? *kremt* *rister på hodet* Siter
Mud Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Tror eneste sonisen jeg har syntes var litt skummel var Akela.. ? Det er jo endel jeg har mer respekt for og er mer ydmyk ovenfor selvfølgelig, men skumle var dere ikke Siter
Siri Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Det er jeg ganske sikker på at dere ikke vil, det er mye stygge ting oppi der, skal jeg si deg Og nå passer det seg vel egentlig ikke å skrive at jeg syns det er rart at det er flere som syns jeg var skummel? *kremt* Vi ANER jo noen under2ner vettu, i det du skriver *ler*. Jeg syns aldri 2ne var skummel, men Siri var litt Snille, søte Siri liksom. Jeg? Lille, søte og heeeelt uskyldige meg liksom? :lol: Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Jeg? Lille, søte og heeeelt uskyldige meg liksom? :lol: Du ja Siter
Recommended Posts