Ara Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Bor litt utenfor kr.sand jeg og lurte på om noen her kanskje ville møtes for en tur en lørdag eller søndag? Valpen trenger jo å sosialiseres , han orker ikke gå noen kjempelang tur da men et stykke går bra Så si ifra om noen har lyst å ta en liten tur Siter
Nikitaf Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Jeg bor i kristiansand Er med på treff jeg Siter
Wednesday Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Jeg flytter til Kristiansand/Mandal-området i løpet av januar! Jeg vil også på tur! Blir det flere turer senere, kanskje? Siter
Ara Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Ja hvis det er interesse for det, så kunne det jo gått an å ha en fast tur i mnd feks? det kan vi jo diskutere videre. bare bli enig om et sted som er greit og når osv..beste for meg er lørdager og søndager da. 1 Siter
Nikitaf Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Ja hvis det er interesse for det, så kunne det jo gått an å ha en fast tur i mnd feks? det kan vi jo diskutere videre. bare bli enig om et sted som er greit og når osv..beste for meg er lørdager og søndager da. Ja, er i songdalen hvor jeg bor, er det Masse Flott skog å gå turer i Så her er det en mulighet Siter
schenda Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Kristiansand hundeklubb har jo treff og arrangerer turer.. er jo en mulighet å sjekke det også Siter
Ara Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Meg og Nikita møttes idag, var kjempekoselig Hundene hadde det så moro altså 1 Siter
potifa Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Vi vil ! Ellers så er vi mye på Kristiansand Hundepark på lørdager og søndager. Sist søndag lekte vi masse med en 7 måneder gammel grande. http://www.kristiansandhundepark.no/ Siter
Ara Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Flott at flere vil Jeg går ikke med en liten valp ut i hundeparken der, er ikke store plassen og man vet jo aldri hva slags hunder man kan møte på der. Tørr ikke helt ta sjansen med en liten valp. Så derfor jeg syns det var så greit å kunne avtales å møtes for treff her ,og at man da vet hva slags hunder man treffer på om du skjønner 2 Siter
potifa Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Helt i orden det Vi kan gjerne avtale ett møte en plass som passer for flere! Siter
Ara Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Noen som vil til helga igjen feks? vil dere gå tur eller møtes et sted hvor vi kan slippe hundene å la de leke? og hvor vil dere møtes ,kom med forslag til alt hehe.. Siter
potifa Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Helga passer for meg. Helst på lørdagen da vi skal feire bursdagen min på kvelden, ergo søndags formiddag tilbringes mest sannsynlig på sofaen... Jeg har få gode forslag akkurat nå- jordet på UIA, Kristiansand Hundeklubb, Hamresanden? Ellers så er vi en del som skal ha valpetreff i Hundeparken i neste uke mest sannsynlig. Da kun for valper hvis dette hadde vært interessant. Siter
potifa Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Helst leking herfra. Lille Hera er kun 3 måneder og synes tur er skikkelig trøttende. Kan ikke bli lang tur på oss i så fall. Siter
Ara Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Nei Oscar orker heller ikke noe lange turer enda så. Valpetreff hørtes jo koselig ut, når er det ? Siter
FranskDogge Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Jeg vil møte dere, for et glass sjokolademelk og litt hundeleik. (drikker ikke kaffe). Siter
Ara Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Haha det er så greit atte. Bare å komme med forslag til hvor og når Blir det hundelek og ikke tur, så må vi jo finne et fint sted hvor vi kan slippe hundene. Er et fint sted her i Vennesla, vikeland hovedgård. Svær plen langs elva der som er kjempefint for hundene å herje og leke. Men om dere vil møtes i byen så får dere komme med forslag til et fint sted hvor man kan ha dem løse Siter
yurij Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Dumt dere har sånne brøytebiler alle sammen ) Siter
FranskDogge Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Haha det er så greit atte. Bare å komme med forslag til hvor og når Blir det hundelek og ikke tur, så må vi jo finne et fint sted hvor vi kan slippe hundene. Er et fint sted her i Vennesla, vikeland hovedgård. Svær plen langs elva der som er kjempefint for hundene å herje og leke. Men om dere vil møtes i byen så får dere komme med forslag til et fint sted hvor man kan ha dem løse Ja, men jeg bor ikke i kr.sand... Bare i nærheten Er alle i tråden fra kr.sand? Siter
Ara Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Nei det vet jeg ikke, vet ikke helt hvorfor jeg skreiv det sånn engang hehe. Men som sagt er bare å komme med forslag til steder Siter
yurij Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Ingen fra litt lengre østover,med en litt lett hundetype? Siter
Nikitaf Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Vi er med Vi pleier å ha hundetreff I Songdalen avogtil Siter
Wednesday Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Ingen fra litt lengre østover,med en litt lett hundetype? Jeg har basenji? Flytter til Mandal i løpet av neste uke, men har tilgang på bil 1 Siter
potifa Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Noen som er med å leke i morgen formiddag? Siter
Ara Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Så på facebook at det er planlagt hundetreff for alle som vil komme i søgne på søndag . De skal møtes på søgne videregående skole klokka 12. Kanskje vi tar turen dit om været er ok Siter
Recommended Posts