soelvd Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 En liten playdate i dag. Det ble skammelig dårlige bilder pga elendig lys og en valpetunge på linsa. Menmen, lovte Camo å legge ut. Monti og Obelix Obelix: Tyzon: Siter
Tyfonia Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Jippi! Fine bilder Dette var kjempetrivelig! Vi snakkes i kveld på lydighetstrening *lete etter klikkere* Siter
soelvd Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Jippi! Fine bilder Dette var kjempetrivelig! Vi snakkes i kveld på lydighetstrening *lete etter klikkere* *Lete litt selv* Siter
Missy- Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Spiller ikke noen rolle om bildene ikke er perfekte når det er så fine hunder 1 Siter
Tyfonia Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Vakre hunder Jeg tar min del av kaka og sier tusen takk Nå er hele loftet, alle skapene og lommene som finnes i huset endevendt etter klikkere. Den jeg ikke visste jeg hadde fant jeg først. Den lå under en svær haug med altmuligrart på loftet. Den klikkeren jeg visste jeg hadde (en eller annen plass) fant vi sist- den fant sambo i bilen Nå er klikkere funnet, godbitene gjort klart og gode, varme klær er funnet frem! Samt reflekser- man vet jo aldri Hvis jeg fryser i kveld, skjemmes jeg! Gleder meg sånn! Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Jeg tar min del av kaka og sier tusen takk Nå er hele loftet, alle skapene og lommene som finnes i huset endevendt etter klikkere. Den jeg ikke visste jeg hadde fant jeg først. Den lå under en svær haug med altmuligrart på loftet. Den klikkeren jeg visste jeg hadde (en eller annen plass) fant vi sist- den fant sambo i bilen Nå er klikkere funnet, godbitene gjort klart og gode, varme klær er funnet frem! Samt reflekser- man vet jo aldri Hvis jeg fryser i kveld, skjemmes jeg! Gleder meg sånn! Kjekt at dere hiver dere på *Håpe på et system i treningene snart* Siter
Tyfonia Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Ja, men så var det jaggu på tide! Obelix trenger VIRKELIG litt lydigetstrening i hverdagen. Han har liksom sluppet unna med et "jammen han er jo så snill". Men det hjelper lite når jeg ikke klarer å gå på tur med ham. Sambo gjør det, liksom. Drømmen er jo å kunne ta med begge gutteruskene på tur samtidig, at forbipasseringer går uten mukking og at jeg slipper å bli dratt avgårde på tur. Det er jo det som skjer. Jeg henger etter som et slips Men nå er vi i gang i hvertfall! Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Ja, men så var det jaggu på tide! Obelix trenger VIRKELIG litt lydigetstrening i hverdagen. Han har liksom sluppet unna med et "jammen han er jo så snill". Men det hjelper lite når jeg ikke klarer å gå på tur med ham. Sambo gjør det, liksom. Drømmen er jo å kunne ta med begge gutteruskene på tur samtidig, at forbipasseringer går uten mukking og at jeg slipper å bli dratt avgårde på tur. Det er jo det som skjer. Jeg henger etter som et slips Men nå er vi i gang i hvertfall! Så happy som du var i går etter turen så er vel ikke det umulig.. Trene, trene! Fine gutter Jepp Siter
Recommended Posts