Gå til innhold
Hundesonen.no

Camos to gutter og Monti


soelvd
 Share

Recommended Posts

Vakre hunder :wub:

Jeg tar min del av kaka og sier tusen takk :D:wub:

Nå er hele loftet, alle skapene og lommene som finnes i huset endevendt etter klikkere. Den jeg ikke visste jeg hadde fant jeg først. Den lå under en svær haug med altmuligrart på loftet. Den klikkeren jeg visste jeg hadde (en eller annen plass) fant vi sist- den fant sambo i bilen :P

Nå er klikkere funnet, godbitene gjort klart og gode, varme klær er funnet frem! Samt reflekser- man vet jo aldri :D Hvis jeg fryser i kveld, skjemmes jeg!

Gleder meg sånn! :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar min del av kaka og sier tusen takk :D:wub:

Nå er hele loftet, alle skapene og lommene som finnes i huset endevendt etter klikkere. Den jeg ikke visste jeg hadde fant jeg først. Den lå under en svær haug med altmuligrart på loftet. Den klikkeren jeg visste jeg hadde (en eller annen plass) fant vi sist- den fant sambo i bilen :P

Nå er klikkere funnet, godbitene gjort klart og gode, varme klær er funnet frem! Samt reflekser- man vet jo aldri :D Hvis jeg fryser i kveld, skjemmes jeg!

Gleder meg sånn! :w00t:

Kjekt at dere hiver dere på ;) *Håpe på et system i treningene snart* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så var det jaggu på tide! Obelix trenger VIRKELIG litt lydigetstrening i hverdagen. Han har liksom sluppet unna med et "jammen han er jo så snill". Men det hjelper lite når jeg ikke klarer å gå på tur med ham. Sambo gjør det, liksom.

Drømmen er jo å kunne ta med begge gutteruskene på tur samtidig, at forbipasseringer går uten mukking og at jeg slipper å bli dratt avgårde på tur.

Det er jo det som skjer. Jeg henger etter som et slips :icon_redface:

Men nå er vi i gang i hvertfall! :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så var det jaggu på tide! Obelix trenger VIRKELIG litt lydigetstrening i hverdagen. Han har liksom sluppet unna med et "jammen han er jo så snill". Men det hjelper lite når jeg ikke klarer å gå på tur med ham. Sambo gjør det, liksom.

Drømmen er jo å kunne ta med begge gutteruskene på tur samtidig, at forbipasseringer går uten mukking og at jeg slipper å bli dratt avgårde på tur.

Det er jo det som skjer. Jeg henger etter som et slips :icon_redface:

Men nå er vi i gang i hvertfall! :cowboy:

Så happy som du var i går etter turen så er vel ikke det umulig.. :D Trene, trene!

Fine gutter :D

Jepp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...