Gå til innhold
Hundesonen.no

Passeringstreninger?


Martine
 Share

Recommended Posts

Santo er ikke noe glad i andre hannhunder, men jeg vil likevel at han skal kunne passere de uten masse styr. Han er snart 6 år, men jeg føler at det er viktigere å trene på passeringer nå som vi har fått barn, for da blir det litt lettere å gå turer alene med barnevogna og begge hundene.

Så er det noen i Osloområdet som vil trene/stille opp? Han er en cocker spaniel, så det er null problem å holde han igjen hvis han blir sint :)

Har også en rottweilertispe som vi vil trene passeringer med når hun er løs, men det er viktigst med Santo. Akita kan evt stille opp som lekekamerat etter trening, hvis det er ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger også passeringstrening med Kovu. Hadde faktisk tenkt å poste på forumet etter figuranter nå. Vi bor jo i nærheten også. Er det mulig å trene på Skeidbanen (vi kan på dagtid også), eller vet du om noen andre åpne plasser i nærheten det kan være ok å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med pappa om vi kan bruke gressbanen på Skeidbanen, den er jo inngjerdet. Jeg tror vi får lov, så lenge det ikke er gjørmete/vått der. Ellers så bor jeg ett minutt unna Myrerjordet :) På Skeidbanen kan jo de som vil slippe hundene sine også, etter trening (jeg slipper IKKE Santo med andre hunder, men Akita synes det er veldig gøy!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenkte dere trene? Har tispe da, men kan godt være figurant om det er behov, og kanskje trene litt passering selv, har nærmest gitt opp å få trent på dette på turer, da folk vi møter ikke forstår at vi trener og bare slipper hunden rett bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er vi tilbake fra ferie og klare for litt trening også. Hva med en dag i helga? Er det mye folk på Myrerjordet da? Evt om det ikke er skrekkelig mye snø, kan vi bruke den store banen på Skeidbanen? Evt. kan vi jo trene nedenfor vandrerhjemmet, der går det flere stier og veier på kryss og tvers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi tilbake fra ferie og klare for litt trening også. Hva med en dag i helga? Er det mye folk på Myrerjordet da? Evt om det ikke er skrekkelig mye snø, kan vi bruke den store banen på Skeidbanen? Evt. kan vi jo trene nedenfor vandrerhjemmet, der går det flere stier og veier på kryss og tvers.

I helgen skal vi desverre bort begge dager! Kan evt ta det en dag til uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...