Ara Skrevet 1. Januar 2012 Rapporter Skrevet 1. Januar 2012 Blir veldig lang tittel om jeg skulle skrevet rasene i tillegg som jeg leste over her, så håper det er ok med bare navnene Bella er ei aktiv og kvikk papillon tispe som blir 5 år neste mnd. Flyttet hit da hun var 1 år. Hun er en skikkelig 'happy dog' som bestandig logrer med hele kroppen. Men litt for flink til å gneldre desverre. Turbo er en chihuahuagutt som flyttet hit 3 år gammel. Han er nå 5 1/2 . Han er en skikkelig enmannshund, og er en skikkelig pappagutt. Jeg er igrunn kun god nok om jeg gir han noe han vil ha hehe. Han er veldig glad i Bella da, de er veldig knytta til hverandre . Så er det Oscar. Han er en sankt bernhardgutt på 3 og en halv mnd. Verdens beste valp, så snill og enkel å ha med å gjøre. Her er bilde av ham 9 uker gammel, noen dager etter han kom hit. Og her er ett jeg tok igårkveld, så vokst veldig mye siden han kom i hus. 1 Siter
Toril Skrevet 1. Januar 2012 Rapporter Skrevet 1. Januar 2012 Kontraster det tenker jeg .Herlige. Siter
Ara Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Takk Må vise litt flere bilder av Oscar da hehe : Skitten valpis ( slik han er nå 3 mnd gammel ) Deler litt mat med pus og araene hehe 2 mnd gammel Julebilde Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Nommin for en fin gjeng du har Siter
Synnikken Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Så skjønne! Hvilken kennel er yngstemann ifra? Siter
Ara Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Så skjønne! Hvilken kennel er yngstemann ifra? Toffe Loffe 1 Siter
Ara Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 Mer bilder Oscar sin bestevenn er ei irsk ulvehund tispe som bare er en mnd eldre enn ham. Oscar ved siden av ei lita chi tispe Turbo og Bella med venninna si hehe Siter
Marianne&Java Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Skrevet 2. Januar 2012 For en herlig gjeng du har Siter
Ara Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Et bilde jeg tok av prinsessa mi idag Siter
Maria Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Nydelig Håper Leja får sånne mørke rødfarger! Siter
Ballong Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Åå, du har så peeene hunder! Skikkelig fin flokk! Blir misunnelig, hehe, skulle ønske jeg også kunne ha en liten hundeflokk. Siter
Missy- Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Morsom blanding av hunder Skulle ønske du bodde i trøndelag, hadde likt å sett min lekt med Oscar(som forøvrig er et meget passende navn)! Siter
Ara Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Ja ikke sant Oscar kler ham hehe, jeg ville egentlig kalle ham Frank da, men samboer nekta haha. Siter
Ara Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Idag var vi på en helt nydelig tur i skogen. Sola skinte og varmet godt 1 Siter
Maria Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Herlig og svært ulik gjeng det der! Alle tre er så veldig forskjellige. Men fine på hver sin måte, selvsagt. Håper Leja får sånne frynser som Bella en dag i alle fall Siter
Ara Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Ja de er ganske ulike haha. Jada frynsene kommer. Bella hadde ikke disse lange frynsene før hun var nærmere to år. Når jeg fikk henne som ett åring så hun slik ut. Ikke lange frynsene da nei hehe. Imorgen kommer det en ny hund i hus forresten, skal ikke bli boendes. Men hadde time på tirsdag nå til dyrlegen pga en veldig presset situasjon hos eier.. Ei lita blandingstispe på snart 3 år. Vi syns det var for galt, så skal ha henne her til vi finner et godt og kjærlig hjem. Får lage til en presentasjon av henne her inne etterhvert når jeg blir kjent med henne og kan fortelle om henne. Pluss legge ut bilder. Så får vi håpe vi finner et godt hjem Siter
Recommended Posts