ceccy Skrevet 29. Desember 2011 Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Saken er den at det var en fyr som sparket til Era i skogen i går mens hun sto rett ved siden av meg. Nå ser det ut til at hun har blitt skeptisk til fremmede vi møter på tur. Ettersom jeg trener henne opp til å bli redningshund, er dette en utrolig kjedelig situasjon for oss! Så da lurer jeg på om det er noen snille soniser fra Bergen her som kunne tenke seg og møte oss (uten hund) og gjøre mennesker positive igjen? Siter
Hermes Skrevet 29. Desember 2011 Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Bare gi en lyd on hvor og når, så kan jeg sikkert hjelpe en dag eller to. Er ikke tilbake i Bergen før noen dager ut på nyåret. 1 Siter
ceccy Skrevet 29. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Så snille dere er! Jeg har bil tilgjengelig og er ledig hele dagen, så bare si når og hvor det passer best for dere, så stiller vi der Siter
Evelzz Skrevet 29. Desember 2011 Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Jeg kan, men reiser søndag morgen. Gi en lyd hvis du har tid i morgen f.eks? :-) 1 Siter
Bananen Skrevet 29. Desember 2011 Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Jeg kan fra tidlig i januar engang. 1 Siter
ceccy Skrevet 29. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Tusen takk alle sammen! Setter utrolig stor pris på det! Nå aner jeg jo ikke hvor noen av dere hører til her, så skriv gjerne hvor det passer for dere Siter
Enits Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Holder til enten i åsane eller i sædalen 1 Siter
ceccy Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Holder til enten i åsane eller i sædalen Er det noen steder i der som er grei å treffe på deg sånn tilfeldig? Er ikke kjent på den kanten Siter
Quintinus Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Jeg kan Bor i Sandviken... 1 Siter
ceccy Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Jeg kan som sagt når som helst, så bare skriv når det passer for dere Siter
Enits Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Nå er ikke jeg mye ute å går tur så må nok planlegge å møte meg tilfeldig Men jeg har også bil. og kan møte deg et sted en dag. Belønning nok om jeg får hilse på vofsen din *savner vofser* Siter
ceccy Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Nå er ikke jeg mye ute å går tur så må nok planlegge å møte meg tilfeldig Men jeg har også bil. og kan møte deg et sted en dag. Belønning nok om jeg får hilse på vofsen din *savner vofser* Planen er jo at hun skal få ta kontakt med dere, så hilsing går greit hehe. Hvis ikke har jeg to valpiser her også som sikkert har lyst på litt kos Siter
MariaogBrigg Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Jeg kan, bor rett over fanafjellet jeg, her er det mange fine tur stier 2 Siter
Synnikken Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Bor rett i nærheten av Nesttun jeg Siter
Cattn Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Jeg kan.. Bor på nesttun, men har bil Siter
Linepip Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Saken er den at det var en fyr som sparket til Era i skogen i går mens hun sto rett ved siden av meg. What?! Fordi, liksom? Og selvsagt stiller jeg opp, du vet hvor du finner oss! Siter
ceccy Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 What?! Fordi, liksom? Og selvsagt stiller jeg opp, du vet hvor du finner oss! Fordi Era var borte og hilste på hunden hans i 3 sekunder og kom på innkalling med en gang jeg ropte på henne ... Da måtte han først kjefte på meg, så måtte han sparke til Era og så måtte han ta fatt i jakken min og hive meg ut i buskene før han gikk! Siter
xxx12345 Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 For det første - fyren var en idiot, nuff said. Men vil ikke ditt spenningsnivå gå gjennom lina nå, ved konstruerte situasjoner? Hadde det ikke vært like greit å bare gå en tur i byen og la alt være normalt? Trene som normalt? Siter
ceccy Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 For det første - fyren var en idiot, nuff said. Men vil ikke ditt spenningsnivå gå gjennom lina nå, ved konstruerte situasjoner? Hadde det ikke vært like greit å bare gå en tur i byen og la alt være normalt? Trene som normalt? Er det muligheter for det, ønsker jeg at hun skal få hilse på folk når hun er løs Siter
Recommended Posts