Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur og/eller trening i romjula!


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Jeg skal være her til godt uti neste uke, så vi kan jo forsåvidt få til både tur og trening. Hva er det interesse for?

Jeg vil i alle fall møte noen trøndersoniser! :) Onsdag kveld er jeg opptatt og nyttårsaften blir litt stress, men forøvrig har jeg lite eller ingen planer. Jeg er ledig både på dagtid og kveldstid, så lenge jeg får koordinert med mamma og pappa så det er minst én bil ledig.

Spørsmålet er om noen blir med på å finne på noe? På torsdag for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også helst på formiddagen, skal sikkert i et eller annet selskap på ettermiddagen nå som jeg først er hjemme :P Sted har jeg ikke noe forslag til, er helt blåst på sånt jeg. Hadde jo vært fint med en plass man kanskje kan slippe hundene litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla. :P Vi prøver på nytt! Jeg kjeder meg - er det noen som vil trene lydighet i ettermiddag/kveld? Jeg har tilgang på bil, så kan godt komme til Trondheim.

Blir litt i siste liten dette innser jeg, men slenger ut følgende forslag: Rotvoll (Statoilbygget) i 19-19.30-tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig oversikt over steder her omkring, og når jeg først skal ut og kjøre går det fort å dra ut til Sparkjøp, så det er jo veldig greit. :) Når passer det best for deg? Vi skal spise middag i seks-tiden, kjenner jeg mamma og pappa rett kan det godt hende at det blir nærmere halv sju... :P Om vi sier halv åtte, er det greit for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...