Ingvild Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Hun er søt. Og ikke mini-mini-mini lenger, bare nesten! Siter
Maria Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Hun er søt. Og ikke mini-mini-mini lenger, bare nesten! Haha! Nå burde hun nesten hete makro snart Men hun er mer enn dobbelt så stor som da vi fikk henne, så det er en merkbar forskjell. En kilo til nå, så begynner det å likne no. Oi hun har vokst søt Vokser som ugress. Hvem har sagt man ikke kan råfore småhunder liksom - hun spiser jo som en hest. (ja, har hørt fra folk at man ikke kan det, utrolig nok ) Siter
[email protected] Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Så stoor hun har blitt allerede! Lykke til på utstilling, hun er utrolig nydelig! Elsker uttrykket Siter
Ara Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Lykke til på valpeshow Hun er kjempesøt Siter
Maria Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Vesle minihunden min har rukket å bli 12 mnd allerede. Hun er enten helt turbo eller skikkelig kosegris, aldri midt i mellom Makan til morsom og underholdende hund skal man lete lenge etter. Fine minien min Om dagen er hun litt hormonbombe synes jeg. Sjefer over alle andre hunder og er redd for plastposer som blafrer i vinden. Fjortizz på høyt nivå. Ellers er hun og Chess skikkelig perlevenner, og det går over all forventning. De har mye glede av hverandres selskap. Og OM den hunden kan krype under huden på en altså.. Hun sjarmerer de fleste. Også har jeg varmeflaske under dyna hver natt og, jeg. 1 Siter
Kattapult Skrevet 11. November 2012 Rapporter Skrevet 11. November 2012 Vakker frynsefrøken du har Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. November 2012 Rapporter Skrevet 11. November 2012 Hun er bare blitt skikkelig flott altså! En flott papillion! Siter
Maria Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2012 Takk takk begge to Synes jammen hun er ganske så vakker selv altså. Rarere enn noe annet, men god som gull. Håper på litt mer kropp på henne nå fremover. Så kan vi stille litt mot våren igjen. Hun er ikke så fan av haller, men ute er mye bedre. Siter
Recommended Posts