ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 *link fjernet* Litt VEL tidlig spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Yhyre dårlig rettskriving og valper som ikke ser spesielt schäferaktige ut, i tillegg til den ekstremt lave alderen på valpene ved levering - meeeget fishy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Report! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Report! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 ? Rapporter til finn? Jo kjappere den blir borte derfra, jo lenger må han faktisk beholde valpene selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter til finn? Jo kjappere den blir borte derfra, jo lenger må han faktisk beholde valpene selv ... Aaahhh da er jeg med Skjønte ikke hva du mente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Yhyre dårlig rettskriving og valper som ikke ser spesielt schäferaktige ut, i tillegg til den ekstremt lave alderen på valpene ved levering - meeeget fishy. Valpene ser ut som 5 uker gamle pusslete Schäfer valper, spesiellt den første. Sprer videre på FB jeg så kanskje om man er heldig så er det noen som vet hvem som er oppdretter til faren e.l. og dermed får snakket de fra å levere de nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Har rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jeg også! Har rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Noen har påpekt det med leveringen ihvertfall, nå skal de ikke leveres før de er 12 uker gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Ja de har akkurat endret annonsen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Usj da, det var jo alt for tidlig og skulle forlate mamman sin.. Så den annonsen tidligere i dag, men , bor selv i froland. Men ser ut til annonsen har blitt fjernet nå? Edit: nå er annonsen forandret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Sendte de en enkel melding om at valpene IKKE er leveringsklare enda, og de bør i hvert fall vente til de er 8-12 uker gammle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Usj da, det var jo alt for tidlig og skulle forlate mamman sin.. Så den annonsen tidligere i dag, men , bor selv i froland. Men ser ut til annonsen har blitt fjernet nå? Nei den er endret. Jeg har original teksten ettersom jeg linket til den på FB før de endret den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Usj da, det var jo alt for tidlig og skulle forlate mamman sin.. Så den annonsen tidligere i dag, men , bor selv i froland. Men ser ut til annonsen har blitt fjernet nå? Jeg får den opp, men de har nå endret den ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Noen har påpekt det med leveringen ihvertfall, nå skal de ikke leveres før de er 12 uker gamle! Sendte de en bitteliten mail i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jeg tok en print screen og sendte til mattilsynet før han endret anonnsen. Jeg var alikevel nysgjerrig på om om vedkommende hadde endret mening ang levering etter mail storm, så jeg tok en telefon og utga meg for potensiell valpekjøper... Dessverre var det fortsatt fult mulig å få kjøpe en valp og hente i helgen... Jeg sendte like godt beskjed til mattilsynet om det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jeg er så glad for at folk tar tak i folkene bak slike annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Admin har sagt om link til Finn: http://hundesonen.no/forum/topic/37683-annonser-paa-finnno-ol/ Tråden stenges. Moderator IW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar