Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 I dag var vi på tur i skogen med Hapzen. Thia og Casper har vært venner siden de begge kom til nye hjem som valp i Bergen. Turen var kjempe fin! Snøfylt skog med sol og blå himmel, i tillegg til to hunder som kan løpe løs og herje - kan det bli bedre? Her kommer en bildespam... DEILIG vintervær! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Fantastiske bilder!!! Du er så flink Charlotte, og FOR noen pene motiver Dette havnet fort blandt favorittene, tror faktisk jeg må henge det på veggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Fiiine bilder. Charliotte skal få lov til å knipse litt av mine også, tenker jeg! Vi skal jo til Bergen neste måned. Og så myyye snø dere har! Sånn ekte, østlandssnø, jo. Og lille Thia ser kald ut på magen sin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Kjempe fine bilder! Skulle ønske jeg fikk dratt der i dag også! Det får bli i morgen istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Kjempefine bilder Gleder meg til å prøve kameraet i vinterland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Knallfine bilder! Kamera + objektiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Tusen takk dere... Nå er det en kjempe utslitt Casper som ligger og snorker i fanget her Fiiine bilder. Charliotte skal få lov til å knipse litt av mine også, tenker jeg! Vi skal jo til Bergen neste måned. Og så myyye snø dere har! Sånn ekte, østlandssnø, jo. Og lille Thia ser kald ut på magen sin! He he, jeg knipser gjerne! Ja, her er det masse deilig snø... Men jeg er redd den ikke blir så lenge før slapsen tar den igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Fantastiske bilder!! Du er så flink Charlotte, og FOR noen pene motiver Dette havnet fort blandt favorittene, tror faktisk jeg må henge det på veggen Hihihi, snill du er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Kjempe fine bilder, er sååå deilig at snøen kom Casper har så fin farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Kjempe fine bilder, er sååå deilig at snøen kom Casper har så fin farge Aww, ja jeg er helt enig angående fargen Og denne snøen har jeg lengtet sååå grådig etter i noen måneder. Endelig kunne vi gå ut og leke litt i snøen med kamera Herlige bilder! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Hector sier han og vil være med å børne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Hector sier han og vil være med å børne! Jeg tror ikke Hector liker meg - han bjeffet etter meg på Stord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Jeg tror ikke Hector liker meg - han bjeffet etter meg på Stord! Åh? har jeg møtt dere altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Nei, vi bare gikk forbi dere... Han stirret meg i senk og bjeffet voldsomt mot meg fra buret sitt - han var sikkert uenig i hvilke klær jeg gikk med elns.. hihih Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Nei, vi bare gikk forbi dere... Han stirret meg i senk og bjeffet voldsomt mot meg fra buret sitt - han var sikkert uenig i hvilke klær jeg gikk med elns.. hihih merkelig, han som aldri bjeffer omrent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts