soelvd Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 I begynnelsen var onkel Floyd kjeeempeskummel, jeg la meg på rygg bare han kastet et blikk mot meg. Nå derimot begynner han å bli ganske så kul! Klar for å reise: Fine gutta Ser litt kaldt ut i dag, ja Litt kaldt, jeg vil ned. You and me, buddy I got style 1 Siter
Renate A Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 :heart: Monti Ser ut som de har det gøy sammen. Men Floyd er RR blanding?? Siter
HeleneFS Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 I begynnelsen var onkel Floyd kjeeempeskummel, jeg la meg på rygg bare han kastet et blikk mot meg. Nå derimot begynner han å bli ganske så kul! Klar for å reise: Peeeeeeen Siter
Quintinus Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Monti er ordentlig sukkersøt! Det var en spesiell RR - er den blanding, eller bare "feil" farge? Hadde jeg sett den uten å visst noe hadde jeg tippa den var rottis blanding Siter
soelvd Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Peeeeeeen Monti er ordentlig sukkersøt! Det var en spesiell RR - er den blanding, eller bare "feil" farge? Hadde jeg sett den uten å visst noe hadde jeg tippa den var rottis blanding Hehe, ja. Vanskelig å si nei til han der Floyd er renraset han, bare feil farger. Som du ser mye mørkere. I tillegg er han endel kraftigere enn i alle fall de RRene jeg har sett :-) Når det er sagt synes jeg han er mye flottere enn vanlig RR også Siter
soelvd Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 :heart: Monti Ser ut som de har det gøy sammen. Men Floyd er RR blanding?? Denne så jeg ikke! Monti har akkurat begynt å tørre hilse på han. Før var det litt sånn "åååh, nei! Floyd kastet et blikk på meg! Best å underkaste seg..." Nå er det som regel Monti som må by på lek Som skrevet over er Floyden renraset, bare litt mørkere og kraftigere. Og fiiiin Siter
simira Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Floyd var nydelig! Han er ("dessverre", strengt tatt) ikke noe større enn skandinaviske rr, det er ikke unormalt at de er over 50 kg, noe jeg tipper han ligger på? Men mørk var han ja, ville definitivt tippet blanding om jeg hadde møtt ham. Siter
soelvd Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Floyd var nydelig! Han er ("dessverre", strengt tatt) ikke noe større enn skandinaviske rr, det er ikke unormalt at de er over 50 kg, noe jeg tipper han ligger på? Men mørk var han ja, ville definitivt tippet blanding om jeg hadde møtt ham. Ikke? Jøss. De jeg har møtt er veldig smale. Han ligger på litt over 50, ja. :-) Jeg har vokst opp med RR i familien og synes ikke de er i nærheten av like fine. Men så elsker jeg at han er mørkere på hodet blant annet, synes han får så klokt og elegant hode. Jeg måtte selv spørre henne om han var renraset, jeg tippet også blanding. :-) Siter
Tyfonia Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Floyd er rålekker Artige bilder. Gleder meg til å følge med på Montis oppvekst. Han er bare deilig, han Siter
Recommended Posts