Gå til innhold
Hundesonen.no

Lei av såre poter pga snø og salte gater?


Recommended Posts

http://www.alphadog...mmi&startrow=27

Flere som har prøvd disse?

Jeg syntes dem er helt fantastiske! :D Casper er en hund som virkelig HAAAATER å ha noe på bena - enten det er sokker, bandasje eller salve. Men disse her aksepterer han, og han oppfører seg som normalt når vi er ute og går. Det vil si at han selv med sokkene oppfører seg som en villmann når han får løpe løs, uten å bry seg noe som helst om sokkene.

Sokkene sitter også på som et skudd. De faller ikke av i det hele tatt, selv etter 1 times herjing i dyp snø :)

Anbefaler disse sokkene på det sterkeste! :)

Vi var ute i formiddag uten sokkene, og da ble han sår med engang stakkers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne egentlig tenkt meg å prøve de ut jeg også, men var størrelsen til en whippet da ...?

Han sliter fortsatt med ekstra vondt i ene foten etter sene-kutting og muskler, så foten er ikke helt samme formen ennå, selv om den er på vei, og han har lettere for å få vondt i den enn de andre pga den er flatere (trykk på pute blir litt skeiv)

Har brukt mye bandasje pga alle sko faller av, vrir seg, så dette så ikke dumt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de hadde faktisk vært interresante å prøve ut.. men jeg aner ikke hva som passer mine siden ingen av de rasene står oppført der.. "/ Noen som vet noen mål eller har whippet eller pointer som de har prøvd på?

Jeg ville kanskje prøvd medium på pointer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell på potestørrelsen på dine to? Whippeter skal jo ha ganske kraftige, harepoter, så ble litt usikker på hvilken størrelse som kan passe han.

Ja, Anastasia har små søte poter, ikke så mye større enn dp'en til vennina mi sine faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kjøpt sånne, jeg har siklet på sånne selv :D

eneste som holder meg igjen er et størrelsen som skal være til småen er ORANGE! Jeg vil ikke ha orange sokker, jeg vil ha en kuuuul farge :no: *hater orange*

edit: ser nå at jeg sikkert like greit kan bestille de røde, størrelsestabellen er litt misvisende da de sier både jrt, norfolk ter, Austrask ter, Border ter, bichon Frise og westie skal ha small og cairn xsmall... når jeg tviler på at cairn sine poter er så mye mindre enn de...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kjøpt sånne, jeg har siklet på sånne selv :D

eneste som holder meg igjen er et størrelsen som skal være til småen er ORANGE! Jeg vil ikke ha orange sokker, jeg vil ha en kuuuul farge :no: *hater orange*

Hehehe, drit i fargen - de er fantastiske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.alphadog...mmi&startrow=27

Flere som har prøvd disse?

Jeg syntes dem er helt fantastiske! :D Casper er en hund som virkelig HAAAATER å ha noe på bena - enten det er sokker, bandasje eller salve. Men disse her aksepterer han, og han oppfører seg som normalt når vi er ute og går. Det vil si at han selv med sokkene oppfører seg som en villmann når han får løpe løs, uten å bry seg noe som helst om sokkene.

Sokkene sitter også på som et skudd. De faller ikke av i det hele tatt, selv etter 1 times herjing i dyp snø :)

Anbefaler disse sokkene på det sterkeste! :)

Vi var ute i formiddag uten sokkene, og da ble han sår med engang stakkers...

Hvis jeg skulle ha bestilt meg noe sokker, så disse veldig hebagelige ut! Sett sokker som likner mer på sko osv, hadde jeg aldri fått hunden min til å like iallefall, og ser bare skikkelig teit/upraktisk ut.

Men hunden min fyller 9 år om 1 mnd, og har aldri noen sinne hatt tørre/såre poter, er det virkelig nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha bestilt meg noe sokker, så disse veldig hebagelige ut! Sett sokker som likner mer på sko osv, hadde jeg aldri fått hunden min til å like iallefall, og ser bare skikkelig teit/upraktisk ut.

Men hunden min fyller 9 år om 1 mnd, og har aldri noen sinne hatt tørre/såre poter, er det virkelig nødvendig?

jeg hadde ikke gjort det. Har aldri brukt potesokker på noen hunder før, men Anastasia viser tydelige tegn på å syns den frosten på bakken er veldig ekkel! Taz hadde et par dager i fjor hvor han hoppa rundt, dere kan vel sjøl tenke dere hvor dumt og slitsomt ut det så ut for en på 3 bein :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...