SaraS Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Selma vil vise frem de fine genserne sine! Alle er strikket av min mor. *Nussenusse* "Takk for ny genser bæssmor" Og da Selma vokste fra valpegenserne, ga vi de videre til Selmas småsøsken: Flotte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Herlige:) Har så lyst på en slik rød en til min dalmisfrøken, montro om ikke det hadde vært snæsent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Fine valper, og fine gensere. Og store hunder som ikke har behov for genser skulle visst ikke ha genser fikk jeg beskjed om i AN tråden, når jeg sa jeg ønsket med sånn genser til Aisha. Må visst skaffe meg liten hund for å få utløp for alle oppkledningsbehovene mine jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Så kjempefine! Og da visste jeg plutselig om en som kan strikke genser til Moxy av beardisgarn (når jeg får tilstrekkelig)... Hun må da få en sånn pels hun også, eller? Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Åååå, så flotte gensre . Willy sier at han godt kunne tenke seg en sånn til å ha på seg når han ligger i bilen faktisk . Enn så lenge får han nøye seg med mine avlagte gensre *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Kjempeflotte gensere! Skulle ønske jeg kunne strikke Likte spesiellt godt den brune, og den med blomster på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts