tm100021 Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Svigerfar skal få en bedre akevitt til jul tenkte jeg, maks pris 700 kr. Jeg ANER ikke hva det smaker og har ingen planer om å smake så om noen akevitt kjennere har noen tips setter jeg pris på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Løiten Linie er vel den beste norske ihvertfall. Og den første jeg har smakt som jeg liker (skal sies jeg ikke har smakt på mange mange år før jeg fikk denne på julebordet sist uke ). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg kan ikke si såååå mye om akevitt, men har blitt ambefalt en som heter "Gammel Opland" Den har også blitt best i test hos Dagbladet Edit: ser at Løiten Linie ligger like bra an i denne testen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Det er vel løiten og gammel oppland som er mest brukt i alle fall. Min oppfatning bare . Her i huset har det alltid vært løiten i skapene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 På hotelet bruker vi Gammel Oppland, og et par folk fra Hedmarken mente at den var bedre enn Løiten sin Christian har kjøpt seg Gilde 2011 sin, han påstår den er best. Jeg aner ikke, har aldri smakt og kommer aldri til å smake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Løiten drakk alltid min far og bror og den var vist god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Løiten er jo kjent, ellers har du jo evt. juleakevitt siden det er julegave, men aner ikke pris på dette. Men vet at alt går ned rundt julebordet, og syntes selv de er drikkanes. Er jo også mye godt som Rakfiskfestival akevitt, men det får du dessverre bare tak i på rakfiskfestivalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Vi er litt akevitt-pingler her så vi synes at både Løiten og gammeloppland eller hva den heter, blir for skarpe. Her går det som oftest i Aalborgs jubilæeums akevitt eller Gilde Tafel (den er stilig, er nemlig fargeløs!) og vi synes de har finere rundere smak uten en sånn "terpentin-undertone" som vi synes de andre har.. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Bergens akevitt! det som går i grisen her på julaften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg liker best Harald Jensen, da jeg er enig med Tonje at Gammel Oppland og Linje akevitt smaker terpentin, fusel og blågress.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Løiten er nydelig (veldig glad i akevitt) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Linje og gammel oppland selger vi mest av på hotellet ;-) Jeg selv drikker ikke slikt :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Løiten og Gammel Oppland er vel safe? Eventuelt om du kjenner noen som kan handle taxfree for deg i nærmeste fremtid får du jo noen lekre gavepakninger med litt ulike typer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Ellingsen Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Svigerfar skal få en bedre akevitt til jul tenkte jeg, maks pris 700 kr. Jeg ANER ikke hva det smaker og har ingen planer om å smake så om noen akevitt kjennere har noen tips setter jeg pris på det Ny norsk akkevitt er lansert som heter XXQ EXTRA GOD JUL- lagret på cocnac fat sjekk https://www.facebook.com/pages/XXQ-EXTRA-GOD-JUL/128246180621446 Den ble også tipset i DN`s julegave tips for polet http://www.dn.no/vinguiden/article2287343.ece 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Gammel reserve Min absolutte favoritt. Kjøper du Gammel Oppland eller Linie så kjører du også safe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Løiten, kun Løiten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts