Pyrris Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Noen bilder av rasen pyreneisk gjeterhund med korthåret hode. Zizou min herlige gutt Zera ei nydelig tispe i kennelen Fly. Selve sjefen Siter
Bananen Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Pene! Ei venninne av meg hadde en med langhåret hode - hun ble skamklipt av og til, så hun fikk se noe. 1 Siter
LinL Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Kjempe fine! Artig rase som er kommet på "kartet". Hvor store er de på bildene? Siter
Pyrris Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Kjempe fine! Artig rase som er kommet på "kartet". Hvor store er de på bildene? Zizou er 50 cm, Zera er 47 og Fly er 45 Cm. Artig og foreløpig veldig få hunder i Norge, 19 hunder totalt . Siter
Pyrris Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Vinterbilde av Zizou Min tispe Fly Siter
Papillon Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Jeg troor jeg så en pyreneisk gjeterhund når jeg øvelseskjørte i mørket i Horten i går, sakka farten da ja Riktignok pl! Siter
Anita F Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Fortell litt om de også da Hva brukes de til, mentalitet og helse? Jeg møtte mine første på Lillestrøm for et par år siden, men de var svenske. En veldig spennende rase! Siter
sham Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Jeg troor jeg så en pyreneisk gjeterhund når jeg øvelseskjørte i mørket i Horten i går, sakka farten da ja Riktignok pl! leste at du så en pyreneisk gjeterhund øvelseskjørte i mørket i Horten :lol: Sorry OT.. 1 Siter
Maja&Twinki Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Spennende rase! Sier som AnitaF, fortell fortell! Uttrykket på Zizou var fantastisk 1 Siter
Shlush Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Må bare si at jeg er forelska i hannhunden din Utrooolig pen De andre var selvsagt også pene! hehe Siter
Pyrris Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Hei Har skrevet en del info om rasen på min hjemmeside...ta en titt da vel http://bergerdespyreneesafacerase.com/ Den i Horten var sikkert Olivier, en fawnfarget poil long. Nydelig langårs. Siter
Papillon Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Hei Har skrevet en del info om rasen på min hjemmeside...ta en titt da vel http://bergerdespyreneesafacerase.com/ Den i Horten var sikkert Olivier, en fawnfarget poil long. Nydelig langårs. Nei, den var svart! Hehe Er ikke helt sikkert det var en pyrre, men det ligna veldig værtfal Sham: Hahah! Siter
Recommended Posts