Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Jeg går også utålmodig å venter på noen tegn, men 1,5 uke er kanskje litt tidlig Kan være jeg beregner feil her også med tanke på tegn, så foreløpig har jeg ett ganske avslappet forhold til det. Første parring var dag 14 i morgen, men siste var dag 10. (så har du + evt "lagring") Sist parret hun seg med 12 timers mellomrom og begynnte fødsel nesten på timen 63 dager etter første parring. Så blir spennende å se på utviklingen hvor hun ligger i banen med 4 dager å beregne på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Jeg trodde jeg hadde ett avslappet forhold til dette med drektighetstegn o.l. denne gangen. Men bare glem det Slik skal da ikke "puppene" ser ut når det er 2 timer siden hun sist var ute i kulda og ligger forann ovnen vel??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hahahahahahaha!! Du er skrudd i hodet, du 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hahahahahahaha! Du er skrudd i hodet, du Blir god underholdning for andre at jeg mangler filter og ingen skam i livet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Blir god underholdning for andre at jeg mangler filter og ingen skam i livet da Jepp, og vi gleder oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 21 dager/3 uker siden første parring eller dag 18 fra siste parring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Æsj, du er mye mye flinkere enn meg med oppdatering, gitt. Krysser fingrene for valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Jeg syns hun ser rundere ut nå.. Hmm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Æsj, du er mye mye flinkere enn meg med oppdatering, gitt. Krysser fingrene for valper! Hvordan ser dama di ut da?? Jeg syns hun ser rundere ut nå.. Hmm Alternativt har hun blitt tykk av lite aktivitet siste uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Synes også det var litt "mer" Talli nå (og nå har jeg sjekket bildet flere ganger).. jeg har ingen tro på at hun er blitt tykkere siste uke pga mindre aktivitet, ikke med den eieren der nei! Men det kan være sånt som vinkel, mere pels, eller at bikkja er skjeiv og ser tykkere ut fra den ene siden enn fra den andre.. Jeg niholder på at vi vet ikke noe om valper utifra å se på henne siden hun er sånn en flink valpekamuflator! Men veldig gøy med ukesbilder lell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Man vil så gjerne at man ikke vet om man ser forskjell fordi man ønsker eller om det faktisk er en forskjell. Jeg har en go'følelse Heia Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Ett posetivt tegn kom iallefall i dag! I går var ikke dyrene på tur da det var ett oppussingsprosjekt på gang. Så de fikk surre rundt bena og blir kjeftet på for å gå iveien (da bruker de iallefall hjernen). Men tilbake til poenget, nå tenkte jeg gå en jordetur for normalt så herjer de litt etter en slik stille dag. Og normalt så herjer de på jorde i det de slippes løs. I dag var det nesten unødvedig å slippe Talli løs. Normalt sitter hun "startklar" når vi kommer til det stedet jeg slipper de løs, men nei. Båndet ble tatt av og hun løpte 5 meter før hun gikk over i passgang. Blaze prøvde få henne med på noen sprell, men nei. (det gikk jo utover meg istedet). Så jeg fant ut at vi kan like godt gå på veien, orker ikke baske i snø om de ikke har tenkt å leke fra seg. På veien var Talli "tung" og gikk i passgang i en radius på 2 meter rundt meg. For meg er det ett tegn når en ellers litt sprelsk hund oppfører seg som en 14 åring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Hvordan ser dama di ut da?? Hun ser slik ut idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Hun ser slik ut idag. Så det andre bilde ditt på FB. Og både hun og Talli er litt inni den fasen: "Har de fått for mye mat eller er det første drektighetstegn?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Men jeg, som egentlig ikke har noen spesiell grunn til å drive med ønsketenkning, syntes jeg ser en forskjell og at hun ser drektig ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Ser 7 små terrorister inni der. 5 tisper og 2 hanner. *bestemme* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Jeg som trodde tiden kom til å gå sakte! Tenk at hun nesten er 3 uker på vei Sånn går det når man fyller tankene med andre ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Så det andre bilde ditt på FB. Og både hun og Talli er litt inni den fasen: "Har de fått for mye mat eller er det første drektighetstegn?" Betty skuler å sier "damen, jeg får FOR LITE MAT!!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Jeg synes det ser ut som en liten valpemage! Så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Betty skuler å sier "damen, jeg får FOR LITE MAT!" Det sier nå Talli uansett, drektig eller ei Kanskje vi ender med noe slikt RTL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Alle vet jo at valpene våre allerede nå 3 uker ut i svangerskapet er champions. Altså - hallo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Så bra, dette går over all forventning dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Det sier nå Talli uansett, drektig eller ei Kanskje vi ender med noe slikt RTL Herremåne, så mye valper Jeg vil forøvrig ha den tispa Hva slags rase er det? Samma det, jeg vil ha en BIG SHOW STAR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Go Talli - vi krysser fingrer og poter for mange fine friske flotte valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg tror den første tråden jeg leste her var valpetråden din fra 2006, Jeanette :- ) (var det ikke 2006?) Jeg husker ikke hvorfor akkurat den kom opp, men sånn var det. Ønsker lykke til med drektighet og valping denne gangen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts