Gjest Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Haha, nå merker jeg at jeg "gleder" meg til å lese på forumet etterhvert som "Geo" blir en gjenganger i akkurat nå osv. Stopper bestandig opp og tenker "hva, et emne jeg har?!" - før jeg kommer på at det ikke er det (For jeg har straks 300 stp hvorav 180 stk har benevninga GEO-1001, GEO-1002, GEO-2002, GEO-3123 etc.... ) .... og det jeg EGENTLIG skulle si var at sukk, han der Linus ser ut som en real hjerteknuser jo. Ser så go' og hjertevarm ut. Feilpelsa oder nicht. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Valpene har gått valpetest i dag. Testen kan ses her. Valpene var mer eller mindre som jeg trodde. Jevne og sosiale valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Haha, jeg ser et visst mønster hos han der Geo, altså! Og Dany er som forventa, mjuk, omgjengelig og går ikke på i full frontal. Og sjekk hvem som var den eneste som apportert! ENDELIG får du naturlig apporterende hund, Marianne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Haha, jeg ser et visst mønster hos han der Geo, altså! Full fres på alt, utenom "intelligent reaksjon på fremmed gjenstand". Dette blir gøy! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Hahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Haha, jeg ser et visst mønster hos han der Geo, altså! Og Dany er som forventa, mjuk, omgjengelig og går ikke på i full frontal. Og sjekk hvem som var den eneste som apportert! ENDELIG får du naturlig apporterende hund, Marianne! Måtte vente til jeg kom hjem for å få sitert, mobilversjonen tillater meg ikke den slags. Men det jeg skulle si, var at dette er første gangen jeg ser en sånn test og det var egentlig ganske interessant. Og jeg måtte selvfølgelig glise av Danys medfødte apporteringsegenskaper/ferdig utlært apport Flinke jenta til mamsen det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Full fres på alt, utenom "intelligent reaksjon på fremmed gjenstand". Dette blir gøy! Er det her jeg skal begynne snakke om trappen? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Er det her jeg skal begynne snakke om trappen? :lol: Haha! Hva har han gjort nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Haha! Hva har han gjort nå? Nei det var jo en hannhund som greide falle ned siden på trappen imens jeg drev å sikkret den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Nei det var jo en hannhund som greide falle ned siden på trappen imens jeg drev å sikkret den Stemmer det! Han kommer heldigvis ikke til å ha tilgang på så mye trapper her i huset, da. Det kan derimot bli spennende med en sommer hos mamma og pappa - tre etasjer, trapp utenfor utgangsdøren, trapp til stabburet og ikke minst en veldig spennende låvetrapp. Passe godt på valpen i sommer, tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Problemet var vel ikke at han til vanlig falt ned trapper, men at han kanskje ble litt skadet etter dette fallet Derfor skårer han lavt på "intelligent reaksjon på fremmed gjenstand" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Da har hele bøtteballetten fått "ok" av veterinær. Gutta har balla, og utenom Dany sin hale som jeg ville ha attest på, sp var det ikke noe å anmerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Stemmer det! Han kommer heldigvis ikke til å ha tilgang på så mye trapper her i huset, da. Det kan derimot bli spennende med en sommer hos mamma og pappa - tre etasjer, trapp utenfor utgangsdøren, trapp til stabburet og ikke minst en veldig spennende låvetrapp. Passe godt på valpen i sommer, tenker jeg. Han løper ned altantrappen nå da I dag er siste dagen hele gjengen er samlet og det krevde jo tur og litt bilder. I morgen reister mitt "hjertebarn" (det betyr ikke at de andre er noe dårligere altså. Men det er nesten alltid slik at det er en man faller mer for noen enn andre Og henne sliter jeg litt med å slippe tak i... ) Også får vi se om de slekter på de to her etterhvert eller gjør famillien til skamme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Fine bilder av fine valper og gærne voksne Du får nyte dagen du har med alle sammen, jeg gleder meg til å hente hjem min lille om noen dager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wfItPVQiB6U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 This video containts content from SME and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 This video containts content from SME and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds. Men da skulle vel ikke jeg klart å se den heller Du får ikke sett den i youtube? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Men da skulle vel ikke jeg klart å se den heller Du får ikke sett den i youtube? nop.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 nop.. får heller ikke sett i IE,da får jeg bare feilmeldingen på norsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Får samme melding som Anette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Får laste den opp med annen musik da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 (endret) Også får vi se om de slekter på de to her etterhvert eller gjør famillien til skamme Hihi, litt av noen damer å slekte på. Også rødstrømpe-Talli, da; krangler så puppene dingler til alle kanter Hun ser liksom så deilig frigjort ut Endret 21. April 2012 av Pim 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Fin film av valpene, jeg så den noen ganger. Toppen av lykke å bare observere de glade og lekne krabatene. Verden er bare toopers for hele gjengen, man bli bare glad av å se på. Og litt smågal av å vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 de så ut som kattepuser jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts