Monica123 Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Masse lykke til med kullet og jeg sender litt valpestøv samtidig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Dette blir veldig spennende å følge med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Okei, her er en tråd jeg skal unngå ser jeg! Lykke til med kullet i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 JegharikkesettnoentingtildennetrådenidetheletattogharaldrihørtomatTalliskalhaflerevalpeeer! Gleder meg MASSE! til å kosemose Tallibanbebiser. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! LYSPÆRE Ding Ding! Er det derfor Ikke heter Ikke????! Fordi det forrige kullet var et ikke-kull? *flir* ikke i utgangspunktet, men når det var et ikke-kull så MÅTTE hun hete det (eller, Vilikke som hun egentlig skulle hete)! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Veldig, veldig spennende! Vi krysser fingre for at kjønnsfordelingen blir litt mer rettferdig denne gangen, eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Spennende! Dette ser lovende ut, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Superspennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Tusen takk alle sammen Syns forresten ikke det er så spennende å vente på løpetid egentlig *sukk* Jeg vil ha en til... Godt det ikke bare er meg! Eller meg! Nydelig gubbe Talli får Takk Sitter og leser når typen titter over skuldra mi og sier "oi, det var skikkelig fine hunder" og lar det bare henge i lufta.. måtte si at neste hund blir shiba uansett hva han sier, det er ikke demokrati! Men lykke til med parring. Satser på å få sikle på masse valpebilder om noen måneder. Hva? Ikke noe demokrati Okej, greit da. Jeg kan være grei og ta den red'n tan-valpen, skulle den komme. Den ville jo passe utmerket inn blandt de røde farer! Ja selvsagt, en red and tan valp gies bort slik ut av det blå Åååååh! Spennende! Nydelig hannhund, ser ut om om de utfyller hverandre godt. Jeg bidrar til valpestøv-sending, og gleder meg til tråden oppdateres med at "Der blør hun!". Da er vi igang Det håper jeg også snart *vente-vente-vente* Lykke til med dette kullet! Gubben var ett helt herlig bekjentskap, for en skjønn skapning han er - så cool og så skjønn - her tror jeg du har en god match Jeanette Takk JegharikkesettnoentingtildennetrådenidetheletattogharaldrihørtomatTalliskalhaflerevalpeeer! Gleder meg MASSE! til å kosemose Tallibanbebiser. Jeg er helt sikker på at Talli vil kosemose mer enn valpene. Talli får ikke kosemose valper, bare spør 2ne Veldig, veldig spennende! Vi krysser fingre for at kjønnsfordelingen blir litt mer rettferdig denne gangen, eller? Det håper jeg også. 2h+3t, 3h+3t eller 3h+4t er egentlig drømmen min Men så langt har jeg jo ikke fått det som jeg ville en eneste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Hvilke soniser skal ha valp fra dette kullet, egentlig? "Bare" Ingvild og Marie? (Med de forbeholdene det innebærer å ha valpekull selvsagt..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Hvilke soniser skal ha valp fra dette kullet, egentlig? "Bare" Ingvild og Marie? (Med de forbeholdene det innebærer å ha valpekull selvsagt..) Valpelisten min består for øyeblikket av 9 stk på tispe og 6 stk på hannhund (der 3 personer er oppført på både hannhund og tispe da de ikke har noe ønske om kjønn.) For øyeblikket har jeg stoppet listen inntil jeg ser om det kommer mange/få valper. Men jeg vil tro jeg har nok valpekjøpere selv om 2-3 faller av. Det står noen soniser på listen min ja, men hvordan det blir med fordeling er noe jeg ikke gjør nå Jeg har ikke noe "første mann til mølla" prinsipp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Det skjønner jeg Det blir spennende å se om det blir flere sonen-ekorn på nyåret i alle fall! Kanskje også en Ås-kelipe?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Iiiih så spännande håller tummarna för att Talli får många friska och fina valpar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Vel, kunne jeg danse fruktbarhetsdans for å få X'en drektig, kan jeg godt danse litt løpetidsdans for å få i gang Talli. :panda: Jeg ha'kke movsa til Jagger, men jeg fikk valper på X'en... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Vel, kunne jeg danse fruktbarhetsdans for å få X'en drektig, kan jeg godt danse litt løpetidsdans for å få i gang Talli. :panda: Jeg ha'kke movsa til Jagger, men jeg fikk valper på X'en... Håper det virker! Krysser fingrene for at ikke parringstidspunktet blir 23-25 desember. Det er liksom ENESTE perioden jeg er borte de neste mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg er helt sikker på at Talli vil kosemose mer enn valpene. Talli får ikke kosemose valper, bare spør 2ne Nei, sånt tull hadde de ikke tid til, små pirayaene *ler* Men Talli er overvillig til å kosemose, så man får overdosa si med kelpiløøøøøv allikevel Jeg er glad jeg har bestemt meg for at min neste hund ikke skal være en brukshund da, så jeg kan komme og pille på bebisene uten å ønske meg en av dem Talliban er en av de kuleste hundene jeg kjenner, og Gubben sjarmerte meg i sommer - det kunne blitt farlig det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Vi vil ha blod, vi vil ha blod! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Vi vil ha blod, vi vil ha blod! Nei nå får hun knipe igjen til slutten av denne uken slik at vi unngår akkurat julen Den 17 hadde vært en perfekt dag å begynne på . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Nei nå får hun knipe igjen til slutten av denne uken slik at vi unngår akkurat julen Den 17 hadde vært en perfekt dag å begynne på . Jaja, men du vet jo det at eggløsningen må jo begynne også! (den er vel kanskje allerede begynt, vet ikke hvordan det er med hunder) Kanskje Talli er litt treg, så om vi maser litt på blod så skynder det seg litt, men ikke for mye! Bare akkurat nok. Den 17. it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 *ler av Marie* Vi holder tomlene opp for 17. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jepp, da satser vi på den 17.! Kjenner jeg er helt misunnelig på de som står på valpelisten din Jeanette! Den spenningen er jo helt vanvittig. Og så når man ser sitt lille kelpienurk for første gang, og så blir man kjent med det og oppdager det er en blanding av tasmansk pungdjevel, kosebisk og smartass.. sukk... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 *TADA* Talli kan jo ikke utsette noe hun slik at det passer bedre. Nei hun måtte faktisk gi meg bursdagsgaven på bursdagen hun. Det er ikke mye enda, så jeg er usikker på om jeg skal regne fra i dag eller i morgen som første dag i løpetiden. Uansett så blir jo det ideelt parringstidpunktet fra 23-27 desember. Hurra for det Så nå får jeg ta kontakt med hannhund eier og høre når det passer at jeg henter han og tar han med på juleferie i Kristiansand. Også må jeg finne ett egnet sted for slike ting, tror ikke min mor blir superhappy om det foregår slikt hverdag i hagen hennes som er helt åpen og like ved rundkjøringen Noen her som vet om ett ok sted uten for mye folk? Det er på dyrepark siden av Kristiansand jeg skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Oh the images, the images *forestiller seg avlsplaner realisert i rundkjøringen hos mor på juleaften*. Det tegner seg til å bli en uforglemmelig jul for mammaen din Jeanette!! Og så lurer jeg på om man skal ta hensyn til eventuell jinxing eller ikke.. for dette er så spennende, og de valpene må jo bli helt fantastiske med Crazy Mama og Bamse Brakar som utgangspunkt, at det kan jo være uimotståelig jinxe-åte.. Så jeg synes ikke dette er spennende i det hele tatt, slets ikke - det er et eneste stort gjesp faktisk. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Fnise, hva var det jeg sa? Hun vil ha seg et julenummer! Parringssted? Tja, de driver vel med oppdrett i dyreparken, de har sikkert noen elskovsreder å låne ut! Er Hamresanden et yndet utfartssted på vinteren også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts