Toril Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Er det ikke en skalle til høyre for den øverste? Ellers er jeg helt enig med deg i de seks andre skallene Der ser jeg en skalle til også,sju småtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Der ser jeg en skalle til også,sju småtter Men den "skallen" har desverre ingen synlig ryggrad på noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 En, to, mange! Blir spennende å se dem på utsiden av Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Wow.. skal ikke gi meg i kast med skyggetolkningen men så mange! Hvor mange valper "trenger" du? Kjempefornuftig at du forsøker å ta barselpermisjon fra fredag tenker jeg.. Så gøy at det kommer en ny batch terrorister snart da! Dette er kosetråden min altså! (og det er deilig å ikke skulle vente på valp, sist tror jeg at det gikk med år av mitt liv i bare vente-slitasje!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Okei men da er det mest sannsynlig 6 stk da, er bra det og Hurra for det! Da er det bare å vente på kjønnsfordelingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg er spent på hvor mange som blir sonenhunder jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg er enig i uttalelsen om 6 valper, men helt sikker blir man jo aldri da. Dessuten har jeg jo spådd 8 valper i krystallkulen min så... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Wow.. skal ikke gi meg i kast med skyggetolkningen men så mange! Hvor mange valper "trenger" du? Kjempefornuftig at du forsøker å ta barselpermisjon fra fredag tenker jeg.. Så gøy at det kommer en ny batch terrorister snart da! Dette er kosetråden min altså! (og det er deilig å ikke skulle vente på valp, sist tror jeg at det gikk med år av mitt liv i bare vente-slitasje!) Jeg syns 5-6 stk holder sånn med tanke på oppfølging og komme "rundt" alle valpene. Har forresten akkurat nok navn jo DeepEyes Song Of Ice and Fire I I I (tan farget eller tispe, kan også brukes på hannhund) DeepEyes Game Of Thrones I I I (hannhund) DeepEyes Clash Of Kings I I I (hannhund) DeepEyes Feast For Crows I I I (tispe/hannhund) DeepEyes Dance With Dragons I I I (tispe) DeepEyes Winds Of Winter I I I (tispe/hannhund) DeepEyes Dream Of Spring I I I (tispe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg ser 6, men man vet jo aldri. Dette blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg har ikke peiling på dette i det heletatt,men tegnet det jeg så bare sånn for morroskyld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 moro med røntgen Denali skal imidlertid få ha forundringspakka si ifred, så jeg må bare vente til de kommer ut for å telle Ser 6 valper jeg også på bildet ditt, ved å merke så måtte jeg ta opp det største bildet fra bloggen for å finne nr. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 moro med røntgen Denali skal imidlertid få ha forundringspakka si ifred, så jeg må bare vente til de kommer ut for å telle Ser 6 valper jeg også på bildet ditt, ved å merke så måtte jeg ta opp det største bildet fra bloggen for å finne nr. 6 Jeg begynnte min oppdretter karriere med to keisersnitt og holdt på å miste tispen andre gangen og mistet hele kullet. Så jeg er litt kontroll freak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Jeg begynnte min oppdretter karriere med to keisersnitt og holdt på å miste tispen andre gangen og mistet hele kullet. Så jeg er litt kontroll freak Det forstår jeg godt med den starten! Jeg har en god del kattekull bak meg, og noen vanskelige fødsler har det blitt. Men har holdt med 1 keisersnitt pga døde kattunger. Så håper hellet holder også på hundesiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Jeg er ganske sikker på at jeg ser syv Særlig når jeg forstørrer bildet i bloggen din. Da ser jeg den syvende hodeskallen med ryggrad helt øverst til høyre sammen med den andre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Jeg er elendig på å tolke røntgenbilder, så jeg bare konstanterer at de er nokså mange, men ikke så mange at Jeanette trenger å finne fram håven allerede før fødselen er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Hvor mange fra sonen er det som står på valpeliste? Vet bare om 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Hvor mange fra sonen er det som står på valpeliste? Vet bare om 2 Det kan de få lov til å dele helt selv om de ønsker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Det kan de få lov til å dele helt selv om de ønsker det Det er helt i orden Noen som vil stå frem med at de står på lista? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Får du i den gravide mat? Jeg har fått råd om å rett og slett gå til innkjøp av no kylling, av oppdretteren til tøtta. For hu spiser rett og slett lite. Nå har hun fått seg noen kilo og gå på her da, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Haha denne stopper ikke å spise. Det er det alltid plass til og hun mener fortsatt jeg gir henne for lite mat. Sist hun føde så kunne hun spise både før, under og etter fødselen også, det spilte ingen rolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Det er helt i orden Noen som vil stå frem med at de står på lista? Nysgjerrigper på loftet! Jeg er en av de ihvertfall Og jeg som ikke hadde tenkt til å si noe heller . For mye kan skje og det blir liksom enda mer virkelig hvis jeg skriver det. Er så spent at jeg på en måte er glad jeg skal på kurs i helgen, men samtidig er det fryktelig dumt å ha mer fokus på mobilen Her krysses det poter og det som er for at det kommer en valp hit, og i mellomtiden er det bare å vente og håpe på det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Haha denne stopper ikke å spise. Det er det alltid plass til og hun mener fortsatt jeg gir henne for lite mat. Sist hun føde så kunne hun spise både før, under og etter fødselen også, det spilte ingen rolle Haha... Ja men det er jo kjekt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Det er helt i orden Noen som vil stå frem med at de står på lista? Jeg er på lista. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Jeg har ikke peiling på dette i det heletatt,men tegnet det jeg så bare sånn for morroskyld Haha, super morsomme tegninger Jeg også syns det var en masse bein helt der nede du har skrevet et spørsmålstegn, og skjønner ikke hvem eller hva de hører til Jeg er også en av de på listen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Så spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts