Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Da begynner jeg nærme meg mitt tredje sonen kull faktisk! Talli burde få løpetid iløpet av desember, jo fortere jo bedre Hannhund er bestemt etter at jeg lånte han han med meg en uke i sommer, resultatene til mitt forje kull. Det var vel flere enn jeg på ferie i Danmark som ble litt forelsket i "Gubben" "Gubben" heter Korad Nuch Dkuch NordV10 Whyallas Enzo Enzo har desverre ikke noen brukspremiering selv pga han møtte en bil i fart når han var unghund, og det har vært usikkerhet om den foten ville tåle belastning eller ikke. Så bruksmessig får han leve på på bruksmerittene til farslinjene og annen slekt. Mammaen hans er er en import fra Australia. Faren hans er en hannhund som har gitt fine valper og har ett meget godt rykte på seg. Eksteriøret har han mer bryst enn Talli, en litt grovere model og mindre i str. Han er en medium hannhund. Nydelige bevegelser. Skulle hatt ett bedre hode, bedre utfylling under øynene og mer reveaktig enn "bamse". Bra og rasetypisk kryss. Ergo han og Talli utfyller hverandre meget bra i eksteriøret da hun har ett meget bra hode og uttrykk, men skulle generellt vært litt mer av henne, spesiellt bredde i brystet. Bestemor på begge sider vil faktisk være to av nordens mestvinnende hunder, begge Verdensvinnere og "masse tittler" Stamtavlen, med tittler, kan ses her. Mentalt er Enzo en hund som ikke hetser seg opp, han har labbene godt plantet i jorden. Og det tror jeg heller ikke gjør noe mot Talli Enzo og Talli Talli trenger vel ikke noen videre presentasjon føler jeg Så da er det bare til å vente på løpetid da.... *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 *LIKERLIKERLIKER* Enzo + Talli = / små terrorister! Lykke til med parring! Jeg er sikkert på at alt kommer til å gå som smurt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 hvorfor virker ikke media linken linken lengre da? Prøver legge inn video fra Vejen av Enzo og Talli, men den kommer ikke inn i teksen. Får prøve igjen her da: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Så spennende, lykke til! Gleder meg til valper i nabolaget! Men du - nordisk vinner 2011? Snakker vi om betalt dommer om ei uke, eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Så spennende, lykke til! Gleder meg til valper i nabolaget! Men du - nordisk vinner 2011? Snakker vi om betalt dommer om ei uke, eller??? *ups* 2010 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Fine foreldre det der Gleder meg til å følge med, alltid like morsomt med sonenkull! Ekstra spennende blir det jo å se hvor mange som ender opp hos soniser denne gangen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Awwww, fineste Enzo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Oh jeg glemte en av de kule tingene. Det KAN komme red & tan i dette kullet. Selv er jeg ikke såå glad i den fargen, men en kul greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Fineste Enzo . Gubbeluren er en snill og god hund med beina planta godt i bakken . Bamsefar (selv om han kanskje skulle vært mer revefar *ler*). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Sukk... kunne ønske denne tråden heller hadde dukket opp om 1 år eller 2.. men så spennende å følge! Enzo er nyyydelig på sitt bamsevis (han har virkelig et herlig bamsefjes!), åååå denne tråden gleder jeg meg ikke til.. (jepp, kjører antijinxing sånn helt for sikkerhets skyld!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Bare bittelitt spent! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Okej, greit da. Jeg kan være grei og ta den red'n tan-valpen, skulle den komme. Den ville jo passe utmerket inn blandt de røde farer! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Å så spennende! Lykke til ! Enzo er virkelig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Jeg vil ha en til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Å så spennende. Jeg som er sååå valpesyk. Jeg skal jo egentlig ha staff jeg da, men denne kombinasjonen tror jeg det blir knallfine valper av! Litt småforelsket i kelpier etter å ha få tatt litt på Benedicte's Ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Jeg vil ha en til... Godt det ikke bare er meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Sitter og leser når typen titter over skuldra mi og sier "oi, det var skikkelig fine hunder" og lar det bare henge i lufta.. måtte si at neste hund blir shiba uansett hva han sier, det er ikke demokrati! Men lykke til med parring. Satser på å få sikle på masse valpebilder om noen måneder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Nydelig gubbe Talli får Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Godt det ikke bare er meg! Eller meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Lykke til med parringen!! Fikk egentlig lyst på Kelpie selv når jeg så dette FOR en stamtavle *dån*!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Lykke til med kull *sende valpestøv* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Åååååh! Spennende! Nydelig hannhund, ser ut om om de utfyller hverandre godt. Jeg bidrar til valpestøv-sending, og gleder meg til tråden oppdateres med at "Der blør hun!". Da er vi igang 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! LYSPÆRE Ding Ding! Er det derfor Ikke heter Ikke????! Fordi det forrige kullet var et ikke-kull? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Lykke til med dette kullet! Gubben var ett helt herlig bekjentskap, for en skjønn skapning han er - så cool og så skjønn - her tror jeg du har en god match Jeanette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts