Penny Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 I morgen er det en uke siden jeg hentet vakre lille Penny hun er blanding av Pomeranian og Tibetansk Spaniel, vi er helt forelsket både mor, far og 2 jenter på 3 og 6.. Hun er 10 uker og er så kosete og søt, hun er med meg på jobb hele dagene og om 3 uker flytter vi til stort hus og hun skal begynne med gradvis alenetilvenning.. Dette er første gangen jeg har hund, men mannen hadde når han var liten... Hun begynner allerede å bli flink til å tisse ute Bilde av den lille kontorbamsen min Siter
Malamuten Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Velkommen hit og grattulerer med en liten hjerteknuser Siter
mokken Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Velkommen, og gratulerer med den lille kontorbamsen! Siter
idaemiliee Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Å herregud, se på den lille bamsen aa Velkommen hit, og gratulerer så masse! Siter
idaa.sp Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Velkommen og gratulerer med en kjempesøt valp! Siter
Synnikken Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Velkommen hit! Gratulerer så masse med uvirkelig søt valp! Siter
Recommended Posts