Synnikken Skrevet 30. November 2011 Rapporter Skrevet 30. November 2011 (endret) Idag er det 1 des! Julekort tid! Endret 1. Desember 2011 av IW Endret emnetittel 1 Siter
Bellare Skrevet 30. November 2011 Rapporter Skrevet 30. November 2011 Ååååh, takk for tipset og inspirasjonen. No har eg noko å finne på i morgon sidan eg har fri Siter
Mirai Skrevet 30. November 2011 Rapporter Skrevet 30. November 2011 Vi har allerede en tråd for ferdige julekort, dere kan poste der om dere vil: http://hundesonen.no/forum/topic/60155-aarets-julehilsninger/page__fromsearch__1 Kanskje denne tråden heller kan brukes dersom noen ønsker hjelp med å lage, eller forslag? Moderator IW. Siter
Synnikken Skrevet 30. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2011 Oi, så kjapt igjennom bildeforum men har nok svusjet forbi den tråden, beklager. Endrer du overkskriften til noe mer passende sånn at det passer til ditt forslag? Siter
FlippogRime Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Kan noen hjelpe meg å redigere på en nisselue på et av disse bildene, hvis det lar seg gjøre? Siter
Hermes Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Også gjøre det rosa dekken litt mer rødt! Men blir vanskelig å få nisseluen realistisk da, siden den helst bør være i bevegelse slik hun spretter rundt Siter
FlippogRime Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Ja, helt sant! Er ikke viktig at det ser hundre prosent ekte ut, men det så ikke så veldig jul ut nå Og det er ikke vær (eller snø) for å ta nye bilder ute i år.. Siter
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Skrevet 1. Desember 2011 Gjorde et forsøk, men ble ikke særlig bra 2 Siter
Recommended Posts