Gå til innhold
Hundesonen.no

"Nytt" alternativ til Vom og Hundemat: Nature's Menu


simira
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dobbelt så dyrt og man må ordne tilsettingsstoffer selv? Nei takk, da blir det fortsatt V&H på jentene her i alle fall - så mye pes er det ikke å dele opp pølsene..

Endelig! Har visst om det en stund, men ikke fått tak i det selv før nå. Febo, som er grossist for mange norske dyrebutikker og kjeder, har begynt å ta inn Nature's Menu, som er råfôr fra England. Vi

Om man får rabatt ved å bestille stort kan det jo være et variasjonsalternativ...

Disse hadde Nature's Menu på lager da jeg kontaktet Febo i vinter:

Oslo zoo senter

Kolbotn hundesport

Arken zoo Sandvika

Lillestrøm akvarium

Helt sikkert flere som har fått det inn nå.

Det var det jeg fikk til svar på email tidligere idag, så det er super! Da har vi hvertfall det å falle tilbake på om han ikke liker V&H.

De aller fleste hundene liker V&H, så det går sikkert fint :)

Åhhhh, du kjenner ikke denne rare pelsen. Han hadde ikke spist om han ikke måtte. :D

Tror seriøst han har spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste hundene liker V&H, så det går sikkert fint :)

Jeg vet om opp til flere hunder som ikke spiser V&H. Mine gjør det bare periodevis.

Veldig fornøyd med Nature's Best, så tenker jeg må komme meg innom der en dag og få kjøpt litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker ingenting rått med mindre det er frosne biffstykker eller frosnekyllingnakker fra Prize Choice, eller noen halvfrosne porsjoner av div Nature Menu. Men bare nå og da. Om han overrasker meg og spiser opp en kveld (da slår jeg nærmest hjul på kjøkkenet), vil han gjerne ikke ha i flere dager etterpå. Han er veldig snodig. Slitsomt er det. Ikke er han glad i tørrfor heller. Forer på RC ved siden av det rå han får hver dag, men er ikke optimalt - fin pels, men røyter. Ikke diare, men noe løs.

Kyllingvinger, filet osv fra frysedisken liker han heller ikke. Hverken frossent eller rått. Får han ikke til å spise rått avskjær av min middag f.eks.

Hadde bare vært fint å finne noe han liker som funker bra for han. Vil ikke vite av hverken Orijen, James Wellbeloved, Pro Plan, Burns osv. Skulle jo ønske jeg kunne råfore 100%, men vi får se da, når vi flytter.. ;)

Hadde jo vært fint om han kunne spise fordi han liker det, og ikke fordi han MÅ for å slippe å sulte ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...