Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg den perfekte pipeballen?


Pim
 Share

Recommended Posts

Nansen ønsker seg veldig en pipeball, har han fortalt, og siden han har vært flink i det siste og attpåtil blir 2 år om noen få uker, så må han jo få det slik han vil?

  • Den perfekte pipeballen har ikke så altfor høy lyd. Leker med for mye pip i blir han helt satt ut av, og vil ikke ta i. Kong wubba har tydeligvis passelig med pipelyd (men har andre åpenbare mangler, som feks å ikke være en ball)
  • Den perfekte pipeballen har konsistens som en tennisball, men er solid som en kong! Dvs, han eeeelsker tennisballer, men klipper de i stykker på 1-2-3, mens kongen blir for vanskelig å henge i, ettersom han har et helt latterlig bitt.
  • Den perfekte pipeballen har et tau festet i seg. Det er derfor det er viktig at han henger godt i den, for vi skal gjøre den morsomme krangleleken også! Sprettsakleke + tau = hittil den beste leken han vet; da kan leken gås tur med og man kan sloss med den og prøve å fange den når man selv slenger den i lufta og sånn :ermm: (men han blir helt tussete av ting som piper (sånn passelig, sånn som kong wubba) så jeg regner med at Sprettsakleke + tau + pipert = paradis).
  • Den perfekte pipeballen er ikke sånn altfor dyr, altså :whistle:

Såååå glad blir Nansen av leke med tau i - hjelp meg å gjøre ham enda mer glad? Pliiiiz lzm? :lol:

5656915645_e50efceba3.jpg

5657490608_80223edf96.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong har jo baller me tau og pipelyd :) Sjekket du de?

Der jeg har sett, har de enten ikke hatt dem, eller de har vært utsolgt. Men de kong-ballene ser jo perfekte ut. Men er de noe særlig holdbare, da?

EDIT: og hvor får man dem for en fornuftig pris (canis er feks utsolgt)?

Endret av Pim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harly anbefaler disse! :D

Jeg kjøpte 3 stk i mai/juni som er mye brukt på trening og i lek, den ene begynner å gå litt i oppløsning men de andre to holder fint foreløpig :)

Helt enig med Monica! Jeg kjøpte noen i sommer, og de holder!

Jeg kjøpte de her: www.jamihundsport.se

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har helt motsatt erfaring med denne air dog ballen.. Det var ikke lange stunden som skulle til før den var ødelagt her i gården.. Eneste jeg har funnet av leker som holder er sånn gummi kong med pipelyd i.. De skulle laget baller i samme materiale!

Jeg har samme erfaring. Ida kverker pipen på 1-2-3, og selve ballen varer heller ikke lenge hvis hun får ha den for seg selv et par minutter.

Edit: Hvis man vil ha noe med pip som holder, så kan jeg anbefale disse:

http://www.cleanrun....&Product_ID=324

Ser også at de har en ny type, men den har jeg ikke prøvd:

http://www.cleanrun...tring=cuz%20toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...