Arielle Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Hei. Nå er det påtide med nye sakser i huset og jeg må si jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har begynnt å ta imot hunder for klipping og vasking og vil derfor også ha en føner. Jeg har en god del børster av forskjellige slag men kanskje dere har noen forslag til gode børster som er et "must"? Nå har jeg vanlig saks, effileringssaks og saks til å klippe under potene, disse må nå byttes ut i nye så hvilke typer vil dere annbefale? Hvilke føner har dere og annbefale? Jeg noen raser til utstillingsklipp men her i byen er det mange som ønsker en praktisk klipp av hundene og det er mest det jeg utfører. Hører på eier hvordan h*n vil ha hunden sin og klipper etter ønsket. De fleste vil ha hunden relativt kort. Jeg har også vært litt i tvil og hvor mye jeg skal ta for dette, så derfor lurer jeg også på hva dere synes er en grei pris? Både for klipp og for klipp og bading. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Jeg kan virkelig anbefale eicker solingen sine sakser. De er ganske dyre, men utrolig skarpe og holdbare! Kan jo også nevne at nettbutikken "hund 1" har veldig bra utvalg i skikkelige kvalitetsprodukter, også førere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Fiskars! Det bruker jeg, og det fungerer supert. Men har jo bare aussie som stusses litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Jeg har Artero sakser fra hund-1, og de er utrolig gode. Fine til detaljer, ligger godt i hånda, klipper fint og gir en veldig fin presisjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Jeg liker veldig godt gullsaksa fra Rose Line, det er den eneste saksen jeg har og jeg opplever ikke at jeg trenger fler. Jeg har også hørt at Chris Christensen har gode sakser. CC tilbyr visst gratis sliping av sine sakser, men da må en betale shipping til USA mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts