Hermes Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Fikk besøk av Victor og Gonzy i dag, og guttene har fått løpe litt løse både i skog og hage. Bildespamming: Hermesgutt: Gonzy: Har nesten lært seg å sitte begge to, når de får godis: Snoke i hagen: "Smile" til kamera: Løpe kan vi: Gonzy har et bein bak seg, som må forsvares fra Hermes: Fine guttene! Siter
pippin Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Fine! Whippser er herlige hunder og en av de (mange) rasene jeg har et lite øye for 1 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Hehe, hver gang jeg ser whippet, så får jeg istid assosiasjoner ^^ Nydelige hunder og fine bilder 1 Siter
Hermes Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2011 Istid? Hvordan da? Blir mye liv når disse møtes. Den ene bjeffer på og får i gang den andre, så jager de hverandre, "krangler" litt, snuser litt, så er det på an igjen med det samme. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Med knappøyne (som jeg kaller de) og det smarte utrykket de har i ansikt mange ganger. Ligner en slik animasjons-figur som f.eks i istid filmene. Skikkelig søte og tøffe. Siter
bikkjene Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 så nydelige hunder du har Ser ut som om de kosa seg fælt 1 Siter
Hermes Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2011 Gonzy, som ikke er brindlet, er Victor sin. Han har en bruker her inne han også, men ikke like aktiv som meg Begge kommer fra samme oppdretter. Siter
victor Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Fin tur og fine bilder. Gonzy begynte å halte når vi kom hjem, blir sikkert bedre imorgen:) Er iallefall fornøyd nå for en stund;) Siter
Hermes Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2011 Ja, så ut som han hadde skrapt kneet sitt ganske godt. Ble vel litt ømt etter han hadde ligget litt og det ble stivt, da eller? Håper det går fort over! Siter
victor Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Ja, har nok bare stivnet til... satser på det Siter
Recommended Posts