Guest LXT Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Legger ved et bilde av han! Det var et fint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Gratulera med hund Idaa Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 19. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Gratulera med hund Idaa Lykke til Tusen takk! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Han var skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Fint at du fikk oppklart ting da, og nå venter på en helt (forhåpentligvis) frisk hund som kommer til å stortrives hos deg! Gleder meg til å se flere bilder! Schæfer har alltid vært nært mitt hjerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Fint at du fikk oppklart ting da, og nå venter på en helt (forhåpentligvis) frisk hund som kommer til å stortrives hos deg! Gleder meg til å se flere bilder! Schæfer har alltid vært nært mitt hjerte Ja denne gangen tror jeg alt er i boks! Oppretter virker i hvert fall veldig hyggelig og ærlig. Bilder skal det bli vettu! Jeg må bare være flinkere til å huske å ha med meg kamera på tur... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Nydelig bilde! Grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Å fy søren for en vakker hund! Nydelig, mørk farge på han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Kryptorkisme er da ingen "lidelse", sier Hermesgutten vår Lykke til med ny hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Hihi. Nei er vel like fine hunder det "Hermes" Legger ut noen bilder til av han! Må vel finne senga snart også, flyet går jo veldig så tidlig... Men hva gjør man ikke får disse dyrene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 sååå vakker schæfer. Schæfer hundene er jo bare så nydelige og herlige da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 For en utrolig kjekk ung herremann! :wub: Schæfere er utrolig herlige hunder! Glemmer aldri schæferen bestefar hadde da jeg var liten. Helten min, Zorro. Lykke til med voffsen! Gleder meg til bilder ! EDIT: hadde glemt et ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Biiiiiiiiiiiilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Skal lage en egen tråd til han nå! Kamerat mitt ligger hjemme til mor så jeg får bare tatt bilder med mobilen! Skal hente kamerat mitt ettervært, men blir nok ikke før nærmere jul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts