Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg ser når jeg er ute med Tika og hun er i langlinen at det er ubehagelig med halsbånde, og i tillegg klarer hun å vri det av seg. Greit med Halsebånd når det bare en rask tur ut for å tisse, men når vi skal være ute litt, kunne det hvert greit å brukt sele på henne i steden for ?

Skrevet

Etter et uhell hvor jeg tråkket på langlinen til Terho ved bruk av halsbånd ble det sele med en gang. Han hylte ganske godt for å si det slik, og med sele stopper han bare opp om jeg ved et uhell tråkker på den også. For ikke å glemme at jeg noen ganger må tråkke på den om han får for seg å stikke av!

Skrevet

Er det jeg opplevde også at jeg fikk tråkket på den, og det var ikke godt. Så tenkt i hele dag at kanskje ha på sele rett og slett. Er nok tryggest når vi rusler i gata her også rett og slett. For fort gjort er hun kommet seg løs hun, den luringen :P

Skrevet

Vi bruker konsekvent sele når han går "fritt" på tur, etc. Altså når hanikke jobber. Når han jobber bytter vi over til halsbånd - og bytter tilbake når han er ferdig. Samme gjelder å trene på å gå fint i bånd feks.