Teserere Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Aïda har gått på antibiotika en uke nå, og hun stinker. Siden hun svømmer har hun dessuten blitt dusjet 2 ganger på den uka, men hun stinker allikevel. Hun har alltid luktet godt, men nå lukter hun merkelig vondt, nesten urin-aktig. Kan det være på grunn antibiotikaen? Siter
Zitka Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Betennelseslukten lukter kraftig Siter
Renate A Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Ja, jeg syntes ofte de får sånn "jern lukt" av antibiotika. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Jeg har aldri hatt noen hunder på antibiotika, men merker jo at jeg sjøl lukter litt fremmed om jeg går på det, for ikke å snakke om urinen min... Siter
Kaja Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Urinen og ånden kan i hvertfall lukte skikkelig ekkelt av antibiotika, og hvis hun vasker seg så kan det sikkert overføres til resten av pelsen også Siter
Debbie Skrevet 8. November 2011 Rapporter Skrevet 8. November 2011 Min hund lukter også kraftig når hun går på antibiotika. Og jeg merker at hun lukter også mer på smertestillende. Siter
Teserere Skrevet 8. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2011 Ah, takk for svar! Da håper jeg at lukten går bort snart Ja, jernlukt var en treffende beskrivelse! Hun vasker seg minimalt, kun baki, men det lukter liksom av hele henne.. Siter
Recommended Posts