Malamuten Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Er vell på tide at Kodak får seg en egen tråd da Kodak har blitt ca 3.5 nå og er en stor, aktiv og barnslig malamute gutt Aldrig et kjedelig øyeblibb med denne karen i hus. Foreløpig er han bare en turkamerat, men blir mest sannsynlig og prøve oss på AG hos trondheim hundeskole på nyåret, og det gleder vi oss til begge to Bilde fra i går, Kodak jager kråka, men taper alltid Kråka tar igjen Gitt opp kråkejakt og utforsker litt istedet Så blir det nok oppdateringer etterhvert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Vakker gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Jeg har tror nesten jeg bare har sett lyst Alaska malamuter, han var jo kjempe fin da! Også den dumme kråka da, skjønner godt at han ville jage den Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Fy så vakker han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Takk takk Han er vakker ja Hehe, de grå er vell mest vanlig, hadde heller ikke sett svarte før jeg begynte og lete etter malamute, men ganske mange svarte også. Så finnes de i rød/brun, de er rimelig sjeldne, og mange vil ikke ha de, har jeg hørt, jeg synes de er nydelige. Alle malamuter er fine Hundeheidi: Ser du også har en, hvor er den fra? Muttevalper er jo noe av det skjønneste da Kommer nok noen valpebilder etterhvert også, når jeg får gravd de fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Kjempefin! Sjeldent jeg ser så mørke AM ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Hundeheidi: Ser du også har en, hvor er den fra? Muttevalper er jo noe av det skjønneste da Mayah er fra kennel Trap Line Malamutevalper er virkelig herlig ja! Min er 4 mnd, men er ikke så liten lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Så utrolig vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Planer for valpen da? Eller mest turkompis? Nei, de vokser raskt, tror begge mine var så og si ferdige i høyden rundt 6 mnd alder, så har bredden kommet litt etter litt fram til ca 3 års alder, iallefall på gubben, han er nok ikke helt ferdig enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Planer for valpen da? Eller mest turkompis? Nei, de vokser raskt, tror begge mine var så og si ferdige i høyden rundt 6 mnd alder, så har bredden kommet litt etter litt fram til ca 3 års alder, iallefall på gubben, han er nok ikke helt ferdig enda.. Planene er å trene trekk og blodspor hovedsaklig, men kommer nok til å prøve oss på lydighetsbanen om hun trives med det Hun syns det er morsomt nå ihvertfall. Hvor høy er tispa du hadde? Valpen min er rundt 50 nå tror jeg, så blir spennede å se hvordan hun blir! Hvor stor er Kodak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Planene er å trene trekk og blodspor hovedsaklig, men kommer nok til å prøve oss på lydighetsbanen om hun trives med det Hun syns det er morsomt nå ihvertfall. Hvor høy er tispa du hadde? Valpen min er rundt 50 nå tror jeg, så blir spennede å se hvordan hun blir! Hvor stor er Kodak? Begge mine synes lydighet er gøy, så lenge jeg har mat(-motivasjon) Da gjør de hva som helst. Tispa, som jeg har trent mest med var kjempeflink Jeg tror Kodak er rundt 70(lenge siden jeg har målt så er ikke helt sikker, og Pia tror jeg 66. Men de er ganske store begge to da.. Pia ligger rundt 42kg når hun er i god form og kodak 44-45. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Pia hørtes ut som ei stor tispe ja! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Farlig å gå inn i denne tråden Når jeg flytter lengre bort i gokk skal jeg ha en sånn en, en brun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Ja, de er herlige Neste hund blir nok en annen rase(er jo så mange en skulle hadt), men jeg skal garantert ha flere mutter en vakker dag Fra dagens trimtur: Kodak begynner og bli sliten og lurer på om vi er hjemme snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Har du han inne eller ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Trur heller jeg aldri har sett en svart malamute før, kjempenusselig "liten" krabat. De jeg har sett her nede har alle vært av den rød/brune typen, synes de er skikkelig fine. Jeg mistenker at de hundene er grunnen til at jeg ofte hører folk hviske "malamute?" til hverandre når jeg går forbi med shibaen min. Også litt kudus til kråka som var tøff nok til å prøve å ta igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Han bor inne hovedsaklig, men er været okei så er han med på jobb og ligger ute mens jeg jobber, også har jeg en liten væranda hvor han kan få lufte seg litt, men stort sett så vil han helst være med meg, og jeg vil ha han med meg. Synes han er nok alene mens jeg er på jobb, så selv om jeg hadde hadt mulighet(og det har jeg hadt ved en tidligere anledning) så ville jeg ikke forandret det Hehe, jepp, tøffing den kråka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Nydelig! Familiehunden til en venninne av meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Enda en nydelig sak ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 synes hun og din lignet litt selv om du likevel ser klar forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Man ser at dette var tispe iallefall, men fin var hun Min tispe Og et bilde helt uten pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Stor og nydelig tispe! Hvor er hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. November 2011 Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Hun er fra night trail i sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Får vell få inn noen valpebilder også da Lite som er skjønnere enn en muttevalp! Skikkelig lodden plugg Så liten Verdens kuleste gris Også et av tantene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts