Vimsan Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Här kommer alltså min första EFIT i sonens historia Ca. 7.00 Casper får gå ut på morgon-luftings. Ca. 8.00 Dammsugar jag inne hos hundarna på jobb och ordnar frukost till dem. Ca. 9.00 Går jag för att ordna inne hos katterna på pensjonatet också men möts utanför dörren av denna luringen här som tyckte jag skulle stanna upp och gosa med honom istället. Därför stoppade jag upp en stund och gav honom lite uppmärksamhet, innan jag gick in för att ordna till bl.a denna sötingen här: Ca. 10.00 Tar in hundarna så dem får sin frukost. Ca.11.00 Släpper ut hästarna i hagen. Ca. 11.30 Tar jag ut Casper på tur till åkern där han springer fritt. Ca. 12.00 Går jag upp till fåren för att ge dem mat. Ca. 12.30 Släpper jag ut Casper på lek-date. Ca. 13.00 Går jag och Casper upp i skogen för att ge mat till hästarna som står på utegång. Ca.13.30 Gör jag klart hö till hästarna som ska komma in. Ca.14.00 Tar in hästarna som ska komma in och få mat. Samtidigt som det är dags för hundarna att få komma ut igen. Ca.15.00 Glömmer jag ta bild. Ca.16.00 Går jag ut till hundarna som väntar på att få komma in. Ca.17.00 Släpper jag ut Casper. Ca.18.00 Är jag i affären och klarar inte att bara gå förbi denna hyllan. Ca.19.00 Soffa-mys på G med täcket i soffan, Casper i famnen, godis och cola på bordet. Ca.20.00 Leker vi. Ca. 21.00 Sover Casper medan jag ser på TV. Ca.22.00 Går vi ut på kvälls-lufting och Casper har på sig reflex då han annars är ganska osynlig i mörkret. Och där stoppade vi för denna gången 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Koselig dag, med masse fine dyr! Også en bulldog, da gitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ååå, fine dagen! Sånne dager vil jeg og ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 For et idyllisk sted Jeg vil komme på besøk en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 For et fint sted! Nydelig bilder av nydelige dyr. Jeg er litt misunnelig på dagene dine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Kjempefin dag! Jeg vil også jobbe sånn! Må jo være deilig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ååååå så koselig du har det!! Casper var så fin der han sov inntil bokhyllen Gleder meg til å komme på besøk!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Du er heldig!! For en fin dag, med så mange fine dyr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ååå, det så ut som en utrolig fin dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ikke en ille dag! Og ... dette bildet traff meg litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. November 2011 Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Ah, sånne dager hadde jeg også da jeg var tenåring. Det var tider, det! *Drømme* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2011 Åh tack för alla kommentarer det var kul att få Jag och Casper hade en fin dag ja, hektisk och fin dag. Och besök är välkommet såfort jag fått packat upp och ordnat i huset här (Hapzen du riskerar att komma till ett rotehus men det får så vara) *fniss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts