Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nå synes jeg det er altfor lenge siden jeg har sett Maya og jeg tror Mikke er veldig enig med meg! :wave:

Skrevet

Tusen takk for fine kommentarer.

Jeg har ganske lang vei til jobb, 1,5t hver vei. Så blir tidlig opp spes når jeg begynner kl.08. Jeg jobber i Halden og bor i Ski:

Jeg var så heldig å få tilbudt jobb på klinikken der at jeg kunne ikke si nei tross reisevei:) Det er en vikarstilling, hadde den vært fast måtte jeg flyttet, aaaltfor langt å reise for meg ellers.

Takk for kommentarene om Maya, hun er vakre lille jenta mi :wub: hun er en veldig stor hun i en liten kropp, men lar ikke korteben og kort nese stoppe henne. Her er det full fart.

Hun har desverre ikke den beste mentaliteten da, :no: men prøver å jobbe med saken.

Maya er redd for fremmede mennesker, barn ol. Hun kom til meg som 10mnd gammel og hadde omtrent ikke opplevd annet enn innsiden av et bur. Hun har hatt stor fremgang, fra å utagere på alt fra fluer til biler, til fly og mennesker. Nå har vi kommet et godt stykke på vei men er kommet litt i stå.

MEN hun er heldigvis utrolig god og hengiven til de hun kjenner og nærmeste familie da :kiss:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...