Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg lurer altså på om noen har "oppskrift" på hvor lenge man skal steke i stekovn hvis man skal lage godbiter av V&H?

Vi skal på agility kurs og da trenger jeg belønning. :P Og hun elsker V&H så tror den vil falle i smak. Hun får det som fòr.

Skrevet

Så kult! Dette må prøves når man har en sånn særing som ikke synes noe av godbiter egentlig er så spennende.

Skrevet

De selger matblod i enkelte butikker, usikker på hvor man kan få tak i det i tronheim. Enkelte slaktere selger også blod, ofte noe billigere enn i butikken. :)

Hvilke matbutikker da? :P Har ikke sett blod i noen av butikkene jeg har vært i, ikke at jeg har leita etter det heller da.. :)

Skrevet

Oi, genialt! Kan vi i teorien trene inn deler av maten hans på denne måten? Altså at han får litt mindre måltider og heller får trene i seg deler av det? Han er jo så liten, er ikke mange godbitene han får før han har fått i seg enda et måltid om dagen!

Guest Michellus
Skrevet

Dette skal prøves :D Levergodbiter smaker visst dritt (hilsen Angus), men dette tror jeg kan bli skikkelige saker for Gus!

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg lager Vohrbisen nå og fikk plutselig to stk ulydige hunder som nekter å gå ut av kjøkkenet. Ellers så må jeg bare si at det lukter ikke godt, så lag det etter du har lagd middag!