Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettbrett, erfaringer og tips takk:)


tm100021
 Share

Recommended Posts

Mannen ønsker seg nettbrett som julegave og jeg er heelt clue løs på den fronten. Brukes den tilnærmende lik en pc? Og hva anbefales det? Ikke apple produkter, det kommer visst ikke inn i huset her. Han er veldig glad i HTC så jeg har sett litt på denne

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626733#info

Og har sett at samsung tab har kommet godt ut i tester så har sett da på denne

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650132

Erfaringer og tips takk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631490

Dette har jeg og er knallfornøyd :) Du kan kjøpe enten bare brettet, eller brettet og docking. Med dockingen så har man 16 timer batteritid. Jeg har begge deler og bruker de hver for seg og sammen. Kjempekjekt å kunne koble i tastatur når man skal skrive lengre innlegg på sonen :lol:

om han vil ha 3g på brettet ville jeg ventet enda litt til (det kommer med tar sin tid), alle brettene har wifi.

Alle nettbrettene med Android er helt greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galaxy tab har da vel 3g? Eller er ikke den kommet til Norge enda? Gubben vant en da han var på jobbkonferanse hos Google for noen uker siden. Han er ihvertfall veldig fornøyd med den. Jeg ser ikke helt bruksområdet for den jevne bruker, svigermor ville gjerne ha den til å se på kart (aktiv skigåer og fotturist), en kollega har det som leketøy til barna. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galaxy Tab finnes i utgave med 3G, og er knallbra nettbrett.

Samsung er også forpliktet til å oppdatere sine nettbrett til nyere android-versjoner i minst 2 år.

Jeg tror ikke Asus har tatt på seg samme forpliktelse..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en Galaxy Tab med 3G :)

Galaxy Tab 10.1? Et godt kjøp, hvis størrelsen ikke blir for stor (som er ganske individuelt) Jeg har Galaxy Tab 8.9" som jeg er kjempefornøyd med.

Da har jeg ikke 3G, som jeg tviler på at jeg vil trenge når jeg kan koble meg opp mot telefonen.

Angående Asus Eee Pad Transformer, så er oppfølgeren rett rundt hjørnet. Hvis flere som sitter og vurderer ulike nettbrett leser tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galaxy Tab's er de beste PDD, å 3G er et lite must også på nettbrett om de skal være med ut av huset...

(fordi batteriet på mobilen går fort med wifi-hotspot)

Har Transformer med Docking og endel tilbehør, Transformer er det mest funksjonable med mest muligheter uten div overganger, da det Har microSD, vanlig SD, og flere USB porter og miniHDMI som en vanlig bærbar PC...

Jeg ville også har samsung, men på grunn av Apple **** helvette så ble salget av Galaxy utsatt i lengre tid...

Transformer er jo dritkul, så hey.. :P

Nye Transformer PRIME :devilbanana:

Ryktes at den kommer i morgen 9.november, men har ikke hørt noe annet nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...