IdaSteffensen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Jeg er ny her på forumet, og også ny som hundeeier. Henta hjem min lille Pomeranian valp den 19 oktober. Kjempeherlig liten gutt! Greit å være med på et forum for å få litt tips av andre, i og med at jeg aldri har hatt hund før. Driver også med hest, og har stall hjemme. Reiser mye rundt på sprangstevner her i distriktet, og tar oss også noen langturer innimellom. Andre som er hesteinteresserte her? Flere med Pomeranian her inne? Ida & Ludde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Velkommen hit Ludde ser kjempesøt ut også så fint navn, jeg har verdens søteste undulat som heter det samme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Velkommen, og gratulerer med valp! Jeg har holdt på med hest i mange år, men har en pause nå, men savner det veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Velkommen! Håper du trives! Flere bilder av den herlige lille ballen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts