Trulte70 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Om det ikke finnes (uten at jeg har funnet det), er det mulig å lage et underforum hvor folk kan legge ut mentaltester av hundene sine!? Eller var det en teit idè!? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Slett ingen dum idé, for jeg har faktisk vurdert å lage en tråd under "bruks" hvor vi kan legge ut ulike resultater, enten av egne hunder eller for å få hjelp til å vudere andre, feks potensielle hannhunder til tispene våre, eller foreldredyr til potensielle valper. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Kjempeidé! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Kan det ikke gå under Resultatbørsen om det gjelder egne hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Vil drukne i utstillingsresultater, om det skulle ha noe oppslagsverdi... Da er eget forum svært egnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Enig med Kangerlussuaq! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Godt forslag. Ønsker dere å ha det som eget emne eller under noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Godt forslag. Ønsker dere å ha det som eget emne eller under noe annet? Under resultatbørs kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Ja der tror jeg kan passe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Det har jeg også savnet! Kjempegod idé. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts