tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg og bikkja skal flytte til Askerområdet, og jeg gruer meg litt på hundens vegne. Her vi bor har han en fin omgangskrets hvor han har mange gode hundevenner. Bikkja er av den veldig sosiale typen, og jeg håper derfor på å framkynde dette med å kanskje få møte noen kjekke lekekompiser til han. Vi er interessert i både tur og små hundetreff (leketreff) sånn innimellom. Små valper (eller mini-hunder) leker han ikke (fysisk) med, men hvis du trenger en voksen og trivelig hund for sosialisering, så stiller vi gjerne opp for det også Interessert? Edit: Jeg har jo klart å poste denne under hundetreff i Oslo, men.. Siter
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg bor i Lier, ikke lange veien fra asker En grand danois og en dvergpinscher på 11 mnd (begge tisper). Vi er veldig glade i gå tur med andre men for mange kan stå stille treff bli voldsomt med en leken GD Siter
tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg bor i Lier, ikke lange veien fra asker En grand danois og en dvergpinscher på 11 mnd (begge tisper). Vi er veldig glade i gå tur med andre men for mange kan stå stille treff bli voldsomt med en leken GD Haha, ja, hvis en Riesen slenger seg med i dansen, da merkes det enda bedre og! Han har aldri hatt en så stor lekekompis forresten, så jeg tipper han slår seg bra løs i leken hvis de finner leketonen. Den lille vil han nok også like, han legger seg ned med de små, hvis han ikke lar seg bedåre for mye av den GD-tispa da Nå ble jeg glad! Jeg gir garantert lyd når vi har fått flytta og kommet inn i nye krypinnet om noen uker Siter
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Riesen er jo fin str for lekekammerat for den store i hvertfall:) Den lille damen sier ifra om hun er missfornøyd Gi lyd du Siter
Teserere Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg bor i vollen, store lekekammerater passer fint til frøkna mi, hun kan leke litt voldsomt Men møtes gjerne for tur! Siter
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Vi må jo få gått tur endag da Eva86! Siter
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Vi må jo få gått tur endag da Eva86! Enig med du Siter
tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg bor i vollen, store lekekammerater passer fint til frøkna mi, hun kan leke litt voldsomt Men møtes gjerne for tur! Kjempestas! Siter
tm100008 Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Okey, denne kjekke karen trenger en ivrig lekekompis for et leketreff eller sosial tur snarest. Stakkaren har vel aldri gått så lenge uten hyggelig selskap av en firbeint, og jeg ser han savner det veldig. Vi har ikke truffet noen særlig koselige hundefolk her vi bor, og der vi flytta fra fikk han daglige doser med knallgode hundekompiser. Noen som har lyst å stille opp? hehe Siter
Kaja Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Jeg kan de fleste dager etter helga, minus torsdag Siter
tm100008 Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Jeg kan de fleste dager etter helga, minus torsdag Så bra! Eh.. hva med mandag da? *ler* Siter
Kaja Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Mandag er fint Har du bil? Eventuelt hvor bor du og hvor kjent er du i området? 1 Siter
Recommended Posts