Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpepass på lørdag-søndag?


pippin
 Share

Recommended Posts

Er det noen snille sjeler der ute som ikke skal på halloweenfest eller noe som har mulighet til å passe Mana? Vi er blitt invitert på storfest og har jo selvfølgelig veldig lyst :whistle:

Mana er 5,5 mnd nå. Helt husren og vært det en stund. Rolig inne, men kan leke litt osv. Spesielt med hunder, men får hun beskjed så kan hun roe seg. Ellers er det bare å holde de adskildt. Hun sover alene, men kan også sove i senga hvis noen har lyst til det :P

Vi bringer og henter, sender med mat og det som trengs. Hvis noen vil ha noe for det kan de godt få en brødpose med elgkjøtt. Lørdag ettermiddag til søndag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren heller! Er alene med damene i helgen, er redd det ville blitt litt voldsomt med en dame til.

Håper dere får ordnet det, da, og kommet dere på fest!

Kan hende det blir litt viltert ja :P Hun er jo veldig glad i leke denne jenta her, helst hele tiden.. :P Og dere har jo en valp så hadde sikkert blitt mye lek hele tiden.

Håper jeg også! :P Men spørs, vi er litt seint ute føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det blir litt viltert ja :P Hun er jo veldig glad i leke denne jenta her, helst hele tiden.. :P Og dere har jo en valp så hadde sikkert blitt mye lek hele tiden.

Håper jeg også! :P Men spørs, vi er litt seint ute føler jeg.

Hvaaa har jeg ikke fått med meg? Har IA og Ida valp??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker? Føler det blir litt slemt å prakke henne på deg etter det du har opplevd jeg...8Ikke noe problem for oss å kjøre til Kløfta. Men hvis du vil så kan jeg vente å se om noen andre kan altså...

Sånn ellers går hun overens med alle hunder. Hun er ekstremt ydmyk og underkaster seg for å unngå problemer. Ikke aggressiv eller noe, bare ivrig med lek osv. Men får hun beskjed om å roe seg så gjør hun det. Som regel.. :P Hun tåler å få ordentlig beskjed. Og hun holder seg lenge opptatt med bein osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kjempelydig å passe, jeg måtte bare sette en grind så amiga var på andre siden fordi de ville leke non stop :P Men hun var kjempesnill å passe.

Bra vi har noen som kan gå god for oss :P Godt å høre at hun er grei å passe ihvertfall! :)

Det går fint det når det er så kort tid, kan være greit å ha noe annet å tenke på. Jeg kan møte dere på shellstasjonen ved avkjørselen for å gjøre det enklest mulig. Også må hun få med seg halsbånd, langline og for.

Supert! Tusen takk! :) På shell ja, det ordner vi sikkert :) Sender med halsbånd, sele, bein, langline og mat. Når hun er løs med andre hunder så holder hun seg i nærheten. Det gjør hun forsåvidt ellers også, men greit å være på den sikre siden. Vil du ha en pose med elgkjøtt til hundene også eller? Har mer enn nok her, så dere kan godt få litt, hvis de liker rått da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Tusen takk! :) På shell ja, det ordner vi sikkert :) Sender med halsbånd, sele, bein, langline og mat. Når hun er løs med andre hunder så holder hun seg i nærheten. Det gjør hun forsåvidt ellers også, men greit å være på den sikre siden. Vil du ha en pose med elgkjøtt til hundene også eller? Har mer enn nok her, så dere kan godt få litt, hvis de liker rått da.

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Ja, jeg liker ikke å slippe hunder jeg ikke kjenner, greit å ha en sikkerhet i en langline. Elgkjøtt til hundene, hva for luksus er det? :P Men ja, de blir sikkert glade for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, du har ikke bil? Hadde tenkt å gå en tur med de før det ble mørkt, men det er ingen krise sånn sett.

Jeg har ikke lappen, men gubben har bilen på jobb idag. Typisk. Jeg hadde jo tenkt meg dit før det ble mørkt, men han klarer ikke dra før halv 5. Jeg har prøvd å mase... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...