Gå til innhold
Hundesonen.no

WDS Salzburg 2012


tm100021
 Share

Recommended Posts

Siden jeg ikke fant noen annen tråd etter å ha søkt litt lager jeg denne

:)

Hvem har tenkt seg ditt? Hvem har meldt på, Hotell er fikset, jeg har kjøreselskap og driver nå smått og ser på hvordan melde på Shabtay og Oliver :)

Shabtay er nok litt knapp bak i så "store selskap" som dette, men det viktigste er bare å få visst han frem der nede :) Dommeren for han er Brigita Kremser.

Oliver har jeg jo en bitteliteknapp sjans på om juniortittelen, dommeren for han i juniorklasse er Lidija Oklescen fra Slovakia som har kennelnavnet Lidok's :) Så vi skal jobbe med å ha muskler på han til da så han er i god kondisjon (som Lars gleder seg til han er røntget og kan begynne å trene han opp!) og at pelsen holder.

Ellers synes jeg dette lover bra, ihvertfall bedre enn årets wds da de til og med har en engelsk versjon av siden sin ;)

Dommere http://eurodogshow.info/world-dog-shows/6-world-dog-show-2012

info og påmeldingsiden http://worlddogshow.oekv.at/registrations.html?L=1

;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DV 11 Kingwanas Hellblazer Of D'Guard ble JWW 12! Han er da den 3. fra vårt oppdrett eller eie som blir JWW siden 2008! Wee!

Linux sin datter Bibi ble junior verdensvinner OG Best i rasen mot 40 andre kooikere (det er MYE kooikere)! Veldig stolt "farmor" her...

World Winner 2012!!

Haha, morro, jeg satt akkurat og tenkte på at jeg måtte lage en slik tråd :D

Sitter faktisk nå og ser på påmeldingssiden. Hotellet ble bestilt for lenge siden, de mulige aktuelle hundene har begynt på vaksinasjonen sin, jeg har planlagt kjørerute, og mangler nå egentlig bare å melde på hundene. Regner med at Lexi blir med, hvis hun holder seg like pen som nå, og at det ikke dukker opp noen feil etterhvert som hun blir større (hun er 5 mnd nå) :P I tillegg vurderer jeg Pippi, men der er jeg litt usikker ennå...

Jeg drar jo først og fremst fordi dette er en god unnskyldning til å dra til Østerrike en tur + for opplevelsen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morro, jeg satt akkurat og tenkte på at jeg måtte lage en slik tråd :D

Sitter faktisk nå og ser på påmeldingssiden. Hotellet ble bestilt for lenge siden, de mulige aktuelle hundene har begynt på vaksinasjonen sin, jeg har planlagt kjørerute, og mangler nå egentlig bare å melde på hundene. Regner med at Lexi blir med, hvis hun holder seg like pen som nå, og at det ikke dukker opp noen feil etterhvert som hun blir større (hun er 5 mnd nå) :P I tillegg vurderer jeg Pippi, men der er jeg litt usikker ennå...

Jeg drar jo først og fremst fordi dette er en god unnskyldning til å dra til Østerrike en tur + for opplevelsen :)

Hva blir kjøreruten deres? Har tenkt på det jeg og. Jeg skulle ønske at jeg kunne tenke på det som en tur for å se litt av Østerrike, men kjenner jeg meg selv rett blir alle dagene tilbragt i hallen fra det åpner til det stenger for å se på andre raser, utslitt når man kommer frem til hotellet på kvelden, finne nærmeste restaurant ved hotellet og det er det jeg får se av Østerrike :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir kjøreruten deres? Har tenkt på det jeg og. Jeg skulle ønske at jeg kunne tenke på det som en tur for å se litt av Østerrike, men kjenner jeg meg selv rett blir alle dagene tilbragt i hallen fra det åpner til det stenger for å se på andre raser, utslitt når man kommer frem til hotellet på kvelden, finne nærmeste restaurant ved hotellet og det er det jeg får se av Østerrike :lol:

Foreldrene mine har vært til Østerrike ca 1 gang i året de siste åra, og har kjørt noen flotte veier, så jeg har tittet litt på rutene dems (de har jo flott fotodokumentasjon av rutene også). Husker ikke helt eksakt ruta nå, men kan legge den ut etter jeg har vært hjemme hos foreldrene min igjen :)

Det er vel fare for at turen min blir slik også, men må prøve å få med meg litt anna også. Men hvis ikke har jeg jo en kjempeunnskylding til å besøke Salzburg igjen, hvis den byen faller i smak :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt valpene til Only er levert da så er jeg reiseselskapet til Lill!

Ingen dommer for Oscar, men stiller han lell siden han går i veteran, også får den nye tyskeren bli med også regner jeg med, som selvfølgelig er akkurat for gammel for juniorklasse :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vi har store planer om å dra, 95% sikkert.. hehe..

Bare lurer på, hvor skal dere overnatte og hvilken kjørerute tar dere? Hvor lang tid skal dere bruke nedover? Skal dere kjøre straka veien eller noen overnattinger på turen?

Det tar jo runft 1 dag å kjøre så om man kjører flere så er det sjans for å bytte på å kjøre rett nedover.

Hvordan har dere lagt planen? :-)

Og hvordan er det med vaksiner? er det bare rabies vi trenger eller flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... underøskte flypriser og SAS var så dyr at det IKKE er aktuelt.

Kjøreturen skal ta rundt 20 timer, og det blir for langt med to små barn :(

Også jeg som har en flott junior- på et tidspunkt der det omtrent ikke finnes andre junior basselusker!

...har ikke konferert med deleier enda, men kan jo lufte om noen event, har mulighet til å ta med seg (og ta seg veldig godt av) en alldeles herlig og ukomplisert basenji herremann? Om dere er erfrarne og kan stille han også er det supert, men ellers kjenner jeg flere basenjifolk som skal dit som sikkert kan påta seg den oppgaven om det kræsjer e.a.

Send gjerne PM om du har mulighet :) Så kan jeg jo sponse litt av kjøreutgiftene dine eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det 1 døgn å kjøre helt ned til Salzburg for Osloværinger? Dang, og det tar oss ca 2 døgn å kjøre nordover fra Oslo liksom (kjøre litt treigt da) :lol:

Skulle mer enn gjerne dratt til Østerrike, men jeg tenker jeg gjør det uten bikkje og på ferie en gang :)

Yodel - har du sjekka Austrian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... underøskte flypriser og SAS var så dyr at det IKKE er aktuelt.

Kjøreturen skal ta rundt 20 timer, og det blir for langt med to små barn :(

Også jeg som har en flott junior- på et tidspunkt der det omtrent ikke finnes andre junior basselusker!

...har ikke konferert med deleier enda, men kan jo lufte om noen event, har mulighet til å ta med seg (og ta seg veldig godt av) en alldeles herlig og ukomplisert basenji herremann? Om dere er erfrarne og kan stille han også er det supert, men ellers kjenner jeg flere basenjifolk som skal dit som sikkert kan påta seg den oppgaven om det kræsjer e.a.

Send gjerne PM om du har mulighet :) Så kan jeg jo sponse litt av kjøreutgiftene dine eller noe slikt?

Jeg har jo hotellrom, men hadde ikke tenkt til å fly. Men så har jeg ikke lappen, så det blir helt avgjørende at jeg får sitte på med noen. Akkurat nå trur jeg ikke at noen av dem jeg opprinnelig skulle reise med kommer til å bli med, men dersom jeg får ordna skyss som også vil bo i en av de fire sengeplassene jeg har reservert, så kan jeg gjerne ta med Kamarillosen nedover. Og gjerne også stille han for deg (jeg klarer nemlig å sitte rolig og vise hunden også, sjøl om knertis og jeg foretrekker å leke, hehe).

Ah, er det ikke deilig med klarlagte og faste planer? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, og veldig gjerne SEC! For min del stoler jeg helt på at du kan gi Kamar'en en flott tur :D Håper det ordner seg da!

Det er innmari morsomt å vise han (han er jo så flink!) så skjønner godt at du vil prøve selv!

(Må bare få klarsignal fra del-eier, det er hun som har siste ord!)

Dersom du ikke kommer det nedover- er det andre som er mer sikre på at de kanskje har plass? Så har vi en reserve-løsning?

Red: Kanskje sonisene skulle gå sammen og leie mini-buss? :lol: Jeg kan booke plass til Kamar :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, og veldig gjerne SEC! For min del stoler jeg helt på at du kan gi Kamar'en en flott tur :D Håper det ordner seg da!

Det er innmari morsomt å vise han (han er jo så flink!) så skjønner godt at du vil prøve selv!

(Må bare få klarsignal fra del-eier, det er hun som har siste ord!)

Dersom du ikke kommer det nedover- er det andre som er mer sikre på at de kanskje har plass? Så har vi en reserve-løsning?

Red: Kanskje sonisene skulle gå sammen og leie mini-buss? :lol: Jeg kan booke plass til Kamar :innocent:

jeg vil og booke plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...