Irenen Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Taxi er på sin første utenlandstur denne helga - han er nemlig her i Kolding sammen med meg! Han og sambo tok ferja fra Larvik til Hirshals, og det gikk veldig greit. Overfarten tok 3 timer og 45 minutter, og vi bestilte plass på "kennelen" der fremfor å ha han i bilen. Veldig glad for at vi gjorde det sånn, for da kunne sambo se til han med jevne mellomrom. Bilder av Taxi i det store utland: Taxi lokker ender Siter
Krokus Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Han er helt nydelig, og du tar kjempefine bilder! Det er noe med kooikere altså, klarer ikke å se på de uten å få lyst på en selv, hehe. Kikket en del på de før jeg og kjæresten skaffet oss vår første hund som ble en whippet. Har lest at kooikerene helst bør ha erfarne eiere. Hva tenker du om det? Siter
Irenen Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Han er helt nydelig, og du tar kjempefine bilder! Det er noe med kooikere altså, klarer ikke å se på de uten å få lyst på en selv, hehe. Kikket en del på de før jeg og kjæresten skaffet oss vår første hund som ble en whippet. Har lest at kooikerene helst bør ha erfarne eiere. Hva tenker du om det? Takk for det Både jeg, Marianne med Linux og Marianne med Marvin har skrevet endel om hvordan vi opplever rasen i tidligere tråder, blant annet i denne: http://hundesonen.no...__fromsearch__1 1 Siter
urbanlundie Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Min mor vurderer å skaffe seg en kooiker, så det var gøy å lese litt om en og se bilder! Hun er heldigvis hundevant, det ser ut til å være en fordel med denne rasen. Jeg synes de er helt nydelige å se på :-) Siter
Ninetales Skrevet 1. Januar 2021 Rapporter Skrevet 1. Januar 2021 Taxi 11 år og 9 måneder (bilde tatt idag) ? 8 Siter
Pajko Skrevet 2. Januar 2021 Rapporter Skrevet 2. Januar 2021 Fine Taxi ? Får meg til at savne Pajko og de fine kooikerøjne.. Siter
Recommended Posts