borderen Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Jeg har i flere år vært på utkikk etter en type hundeseng som jeg så i et oppussingsprogram en gang og ENDELIG har jeg funnet noe liknende: http://www.netpetsho...li-snuggle.aspx Er det noen som har sett noe likende i Norge eller Norden? Vil tro det kan bli ganske dyrt å sende langt med post...! Kunne godt tenke meg noen senger som ikke er så "posete" som de på bildene, men må se ganske like ut og være myyyke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Kennel har jo lenge hatt en modell som likner på de der. Og forøvrig den senga jeg hadde til Chessea før jeg byttet sist.. Søren, husker ikke merket. Men den likner. Skal se om jeg finner ut hvilket merke det var. Kjøpt på jobben hos meg i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 jeg har en sånn, har kjøpt den på Dyrego. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts