Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny i byen, og Phoebe trenger nye venner!


PhoNuLi
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Jeg flyttet fra Stavanger til Trondheim nå til høsten for å studere (nærmere bestemt Ila). Har min kjære Phoebe på besøk, og vi ønsker gjerne noen turkamerater.

Phoebe er en 5 år gammel sheltie tispe. Verdens snilleste, men litt skeptisk til store og/eller veldig ivrige hunder, så fint om dere har litt rolige hunder. Vi liker å gå tur på byåsen, men vil gjerne oppdage nye, fine turområder :)

Noen som vet hvor nidaros brukshundklubb hører til? Tenker på treninger o.l.

Tina og Phoebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leter også etter venner, men da mer oppdrager og litt leke venner siden vi ikke er såå flinke til å gå tur enda (les valpen). Zera er nå ei 3 og en halv mnd gammel tollertispe. Vi kan gjerne møte dere hvis det er av interesse ;) Vi bor på rosendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg flyttet fra Stavanger til Trondheim nå til høsten for å studere (nærmere bestemt Ila). Har min kjære Phoebe på besøk, og vi ønsker gjerne noen turkamerater.

Phoebe er en 5 år gammel sheltie tispe. Verdens snilleste, men litt skeptisk til store og/eller veldig ivrige hunder, så fint om dere har litt rolige hunder. Vi liker å gå tur på byåsen, men vil gjerne oppdage nye, fine turområder :)

Noen som vet hvor nidaros brukshundklubb hører til? Tenker på treninger o.l.

Tina og Phoebe

Litt avhengig hva du skal trene hvor nidaros holder til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh! Phoebe må få leke med Blaze :) Nidaros har ingen fast bane lenger (bortsett fra AG), så treningene holdes på forskjellige steder; http://www.nidarosbhk.no/index.php?p=140-140-115 . Dette er lydighetstreningene da, om du vil trene AG har de en bane nede ved Stavsøra/Gulosen et lite stykke utenfor byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne treffe både Zera og Blaze! :D Phoebe er ikke veldig glad i masete valper, men det pleier alltid å gå fint etterhvert!

Dumt at treningene holdes så langt utenfor byen da, typisk

De trenger jo ikke å leke vilt heller, vi kan godt bare gå tur sammen :) Jeg flytter forresten til Trolla (5min fra Ila) om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trener du?

De bruker også å ha lp-treninger på ntnu dragvoll :)

Trener ikke aktivt noenting, men kunne tenke meg og trent litt mer agility og evt tatt noen flere kurs, rallylydighet f.eks :)

De trenger jo ikke å leke vilt heller, vi kan godt bare gå tur sammen :) Jeg flytter forresten til Trolla (5min fra Ila) om to uker.

Jada, det finner vi ut av! å, så kjekt :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi ser også etter venner! :) Vi bor også på Ila! Jeg har en Papillonhanne på 2 år, og en bordercollie/schäfer/buhund/labrador/flatcoated retriver blandingshanne på 5 år.

Er veldig glad i tur, og papillonen min er veldig glad i trening! Hadde vært gøy å prøvd ut agility på ham. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe har desverre reist tilbake til Stavanger :( Hun taklet desverre ikke å være her, til min store fortvilelse. Kunne ikke gå fra henne, så det beste for henne var å dra tilbake til resten av familien. Har også funnet ut at det blir for mye med hund under studiene, så nå holder jeg på å kjøpe katt istedet, hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...