Heidihj Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 I dag kom Marianne opp til meg, og vi kjørte sammen opp til Landfalltjern i Drammen. Marianne hadde med Java og Günther, og jeg Elwira og Mayah. Hundene løp rundt og koste seg masse i timesvis. Været var fint, og jeg og Marianne gikk bare å skravle hund hele veien. Superkoselig tur! Elwira Java og "lille" Mayah Java stiller seg flott opp for å bli tatt bilder av! Galehoffen Günther! Vannhundene våre Småvalpene lekte så fint. Mayah syns Günther var skikkelig kul! Elwira var på vandretur, men Günther ville ikke følge etter over brua, og sto å venta til hu kom tilbake til han Gale dyra! Elwira syns dem er teite som gidder fly rundt. Hun vil heller speide etter fugler hun! Nå ligger hundene som to slakt på gulvet. Stakars mini-mutten min er supersliten! Syns vi har noen herlige hunder Marianne Siter
Kaja Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Heerlige bilder Så ut som en veldig koselig tur! Siter
pippin Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Fineste Så kjempefint ut der! Siter
Marianne&Java Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Tusen takk for en kjempekoselig tur! Bikkjene her har sovi siden vi kom hjem Jeg får ikke åpnet alle bildene pga mitt "elskede" nett, men skal få lånt nettet til mamma så jeg får sett! De bildene jeg får sett er jo kjempefine ihvertfall Jeg er helt enig, vi har herlige hunder Siter
Djervekvinnen Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Det så ut som en trivelig tur og at hundene storkoste seg Siter
Heidihj Skrevet 14. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Tusen takk for en kjempekoselig tur! Bikkjene her har sovi siden vi kom hjem Jeg får ikke åpnet alle bildene pga mitt "elskede" nett, men skal få lånt nettet til mamma så jeg får sett! De bildene jeg får sett er jo kjempefine ihvertfall Jeg er helt enig, vi har herlige hunder Du får gjøre det (og jeg syns du skal få deg nytt nett.. ) Ligger flere bilder i bloggen om du vil se 1 Siter
Monica123 Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Ser ut som dere hadde en kjempe flott tur og ikke minst koselig også var det de fine hundene da Siter
Recommended Posts