Ingridhw Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Heisann! Tenkte jeg skulle presentere meg selv. Jeg er 18 år og er fra det nydelige vestlandet. Hunden er en 5 år gammel tollertispe med navn Dina. Hadde en konto her for noen år siden (TollerRetriever), selv om jeg var veldig aktiv med lesingen, skrev jeg ikke så mye. Blir nok mest det også nå, da det er veldig mye å lære her inne på forumet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Hei og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Velkommen tilbake! Kjenner nå igjen det tidligere nicket ditt i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Takk! Forventet egentlig ikke at noen kom til å kjenne igjen nicket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Hei og velkommen, Hyggelig at du er tilbake på Hundesonen. Vi ser helst at folk ikke lager seg en ny bruker men beholder den de har, vil du at jeg skal slå den gamle brukeren inn i den nye slik at du får de gamle innleggene på din profil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Hei og velkommen, Hyggelig at du er tilbake på Hundesonen. Vi ser helst at folk ikke lager seg en ny bruker men beholder den de har, vil du at jeg skal slå den gamle brukeren inn i den nye slik at du får de gamle innleggene på din profil? Det hadde vært veldig greit. E-mailen som er knyttet til kontoen har jeg ikke tilgang til lengre. Fikk derfor ikke tilsendt nytt passord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Hei velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts