Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har aldri helt forstått greien med Twitter, men har nå fått meg profil. Er det slik at det "eneste" man kan gjøre er å skrive statuser og evt kommentere andres? Og at man kan følge hverandre da, såklart.

Tenkte å gi det en sjanse, men jeg har ikke så mange interessante "twittere" (kan man si det slik? :lol: ) der inne enda.

Har du Twitter og hvem syns du er verdt å følge?

Skrevet

Hehe, hadde twitter helt fram til i går faktisk. Var så mange rare folk som plutselig begynte å følge meg der, så gikk inn og sletta brukeren :P Da var forrige innlegget mitt for ca. ett år siden.. så morsomt er twitter.

Skrevet

IaMariee, liksom :aww:

Henriette Steenstrup følger, meg altså. Og Det Norske Teatret, Nathionalteatret og Oslo Nye. Hvis dere følger meg blir dere like kule som dem !

Skrevet

Twitter er for de som er for kule til å være på facebook. :P

Det er nok et sosialt medium hvor man kan kommunisere meninger on alt og ingenting. Min begynte som et eksperiment i jobbsøkesammenheng, nå bruker jeg det til kommentarer og utblåsninger som egentlig ikke har noen mottaker. Det gjelder ganske mange, og er et medium jeg igrunn ikke ville savnet om jeg droppet det. :P

Guest Michellus
Skrevet

Har twitter, men har ikke vært inne på den siden uka før vi henta Angus tror jeg som er.. 5 mnd :icon_redface:

Noe jeg synes var litt morsomt er at Jens Stoltenberg følger meg på twitter :lol:

Skrevet

Hadde twitter i forbindelse med jobb, og det var egentlig temmelig morsomt i perioder - men som andre her: jeg savner det ikke spesielt mye. :)